It's all about me Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har en rensegele fra Lancome som er skikkelig god og rask å bruke. Men med to barn, hvor den ene henger i puppen fra morgen til kveld blir det en del unnasluntring.
PrettyPink Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 jeg bruker Time Wise serien fra Mary Kay. Det er en rense krem og fuktighetskrem. Veldig bra.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Bruker en rensegel fra dermalogica husker ikke helt hva den heter, men den er på stor pumpeflaske..
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg bytter på, Bruker Dermalogica og en fra Thalgo.
To trollunger + en spire Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Hvor kjøper du Dermalogica sin rensegel da?
Rosie the riveter Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Jeg har skikkelig dårlig hud. Masse kviser. Har hatt det helt siden 12-13 års alderen og har brøvd det meste. Clinique Dior Dermalogica Md Clerasil Vichy Proactive Uff ja...og mange fler som jeg ikke kommer på nå. Ga til slutt opp å bruke tusenvis av kroner på dyre produkter som ikke fungerte alikevel. Bruker nå Vaseline Intensive Care skum i ansiktet (kjøpt på rema) og Garnier Nutrisse (oså rema) Dette fungerer minst like godt og koster en brøkdel av hva de andre produktene koster.
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Kjøper de enten hos hudpleier, eller i salonger, Magic salongene i Oslo har de, og mange hudpleiesalonger, evt kan den bestilles på strawberrynet og..
--arkin-- Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 bruker kun dermalogica alt fra hudrens,sminkefjerner og dusj såpe synes det er det er det beste for min hud
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Bruker en eller annen rensemelk/make-.up fjerner (stor pumpeflaske) fra Lancôme. Varierer litt på merkene, men kjøper alltid gode merker, gidder ikke bruke dritt.
snartmammapåny Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Bruker Nimue, kjøpt hos hudpleieren min. Har fått kjempe gode reultater på min tidligere gruefulle hud. Før var huden full av tette porer og kviser. Nå er den bare helt nydelig:) Har fortsatt noen acner på ene siden av kjevebeinet. Men de er definitivt i ferd med å bli ferre de og.
HeldigeMEG:) Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 bruker dermologica pumpeflaske- stor:) greit koster penger,men varer jo nesten ett heltår og! Så blir ikke så dyrt i leengden om man tenker etter... en mnd blir det dyrt. Hadde jeg kjøpt på rema så hadde jeg måtte kjøpe annen hver md for flasken er såå liten=)
winneboo Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Bruker rensevann fra Decleor. Rensekrem fra md formulations, serum fra samme merke. Fuktighetskrem eller nattkrem\dagkrem(vet hvem..hehe) fra Decleor. Ansiktsmaske og skrubbemaske fra Tromborg. Hmm ja er vel det.
Stjerne37 Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Bruker bare NuSkin proukter.Kjempe fornøyd.
winneboo Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Må bare legge til at ansiktsmaske og skrubben bruker jeg kun 1 gang i uken, ikke hver dag..hehe
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Øøøø...rense huden?? Har dere tid til det? Jeg er lykkelig om jeg får meg en dusj.... Skjønnhetspleie = deodorant. Kolikk-mamma håper på bedre tider ;-)
winneboo Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 ja på kvelden har jeg tid til det, dersom jeg klarer å legge fra meg dib i 20 min..hihi.. å det klarte jeg i kveld Da jeg var kolikk mamma for noen år siden hadde jeg nesten glemt hva sminke, pene klær og søvn var. Det kommer bedre tider
Tjohoppsannhei Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Etter å ha prøvd mye rart endte jeg bare opp med SebaMed sin serie for uren hud. Enkelt og greit, ikke så billig som på rema, men heller ikke av de dyreste, og så er det store pakker som er drøye i bruk. Tenkte som så at SebaMed har vel ikke så mye dritt oppi som de billigste, og fungerer sikkert like bra som de dyreste. Veldig fornøyd :-)
Tildemana Skrevet 4. september 2008 #21 Skrevet 4. september 2008 Nu Skin! Du kan selv test dine hudpleieprodukter på en veldig enkel måte: Ta et glass halvt med vann, og ta litt av hvilket som helst hudpleieprodukt oppi glasset og rør om. Hvis det løser seg helt opp, er det vannbasert og lar huden din puste både inn og ut. Hvis det ikke løser seg opp, noe f.eks ikke spenol gjør, er det oljebasert, og bare kapsler inn huden, og lar ikke huden få puste og gjøre jobben sin som den skal. Ganske spennende på teste det selv;) Det spesielle med nu-skin er at det inneholder 100% virkestoffer og ingen skadelige fyllstoffer som mange andre gjør. F.eks parafin ofte står det som "parafinium liquidium", som alle fårstår er flytende parafin. jaja,, så jeg bruker nuskin
Mojo med trollungen Skrevet 4. september 2008 #23 Skrevet 4. september 2008 Origins serie, rens, beskytter,krem og øyekrem HERLIG serie aldri hatt så myk og bløt hud
Koseklompen Skrevet 4. september 2008 #24 Skrevet 4. september 2008 Vanligvis bruker jeg bare vann og en god fuktighetskrem. Men nå har jeg vært så heldig å vinne Mary Kay Produkter, så jeg bruker Mary Kay Rensebar og Mary Kay ansiktskrem.
neekap Skrevet 4. september 2008 #25 Skrevet 4. september 2008 Klue - Hvilken kjede fører Nimue serien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå