Milly::) Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker det alle årstider, trodde det var bra jeg... Har iallefall ikke merket annet på snuppa... Så bare i et annet innlegg her at folk reagerte veldi på å bruke ull nå liksom... Ser ikke helt det problemet jeg da....
Mazza** Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 jo det kan det ikke no problem det...har stadig på min ull jeg og de er fornøyd med det i bhg her hvertfall. Ull puster!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ull regulerer jo varmen, og holder kroppen varm selv om den blir våt. Så det skal jo kunne brukes hele året. Men personlig har jeg ikke brukt det på snuppa. Men det er jo opp til en hver hva de har på ungene sine. Hvis snuppa di ikke har klagd eller vært overhetet, så bare fortsett som du gjør.
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Sikkert fordi at det blir veldig varmt å gå rundt med ull under klærne nå, tenker jeg. Det kommer vel an på hvordan du kler barnet ditt, men i tråden under her, som jeg startet, reagerer jeg blant annet på at barn SKAL gå i ullongs/ulltrøye hver dag. Med mindre de skal gå ut og sprade i kun strømpebukse, tror jeg det blir veldig varmt nå som det er rundt 15 grader ute på dagtid. Og strålende sol.
Milly::) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg reagerte ikke på noe av det du skrev Gudrun og Jason, men av alle svarene du fikk... Der alle nærmest syns det hørtes horribelt ut å gå i ull nå... Noe som faktisk ikke er tilfelle...Trodde folk visste litt mer om hvordan ull fungerte da ....
du og jeg og vi to Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Her går det nesten bare i ull, bortsett fra de aller varmeste dagene i sommer. Men da sov han gjerne i en kortermet ull/silke body, og det fungerte supert. Så lenge ungene ikke kjennes klamme og varme ut (noe jeg aldri synes de gjør i ull;) så er det jo bare å bruke det. Synes det er helt supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå