blond Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Noen som vil dele? Banan, drue, jordbær og ananas er godt
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Man kan lage alle slags blandinger ;-) Min favoritt er jordbær, bringebær, banan, vanilje youghurt, og et bittelite glass med ripssaft i, eller annen frukt juice. Gjerne melk isteden og..Når jeg vil gjøre den sunnere så bytter jeg ut youghurt med kesam og skipper ripssaft..
blond Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Kan det være melk/yoghurt/kesam i, altså? Jeg trodde det ble milkshake da?
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Nei, det går bra, men pass på mengden, ta i litt og litt for å justere tykkelsen på smoothien...Jeg liker å bruke frosne bør forresten, da blir den tykkere og mer isete..
metaMORfose Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Det beste er sjokoladeis, banan, sjokoladesaus og iskald melk. Ja, det blir milkshake, men hva er galt med det )))))))) Sjokoladeisen kan byttes med vaniljeis, så har vi banan, vaniljesukker og iskald melk Hell i glass og ha kakestrø på toppen. Så deilig!!!!!!!!!!!!
piano♫ Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Min favoritt er 400 g frosne jorbær 1-2 bananer litt sitronsaft litt appelsinjuice 5 dl youghurt naturell og bittelitt vaniljesukker (gjett om ungene blir glade når smoothie nevnes, da...)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Liker milk shake bedre enn smoothies jeg også....Jordbær milk shake...nam-nam Jordbæris Jordbær(kan bruke jorbær syltetøy, men da blir den søt) melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå