Gå til innhold

Åsseneremulilissom!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hente revungene pluss en liten venninne i dag, og har prestert å ikke få med den en ungens skolesekk hjem! Hvordan er det mulig!?

Lett hjemme, i bilen, og tatt med den aktuelle revungen til skolen for å se om sekken lå igjen på p-plassen(det har vi nemlig gjort en gang før, hvis sannheten endelig skal fram, og det skal den jo...) - men nei, ingen sekk.

I forkant var den samme revungen helt oppløst fordi hun ikke fant jakka si heller, så nå har vi ikke jakka, ikke sekken med skolesaker og leksebøker i og jeg gruer meg som en hund til å gå rundt på skolen i morgen og spørre etter den idiotiske sekken.

 

"Å, der er hun med alle de unga. Har ikke kontroll, mister sekken på vei fra klasserommet og ut i bilen. Må jo gå an å følge med litt, da! Herregud!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun NYE med alle unga!!! Herregud, har du ikke oversikten? Kanskje like greit å ha én stor sekk til alle sammen som du bare gir til læreren, he he....

Skrevet

Fniiiiiiiiiiiiiiiis......................unnskyld meg men nå ler jeg så jeg nesten tisser i buksa igjen!!!

 

Du er vel ikke den første og helt sikkert ikke den siste!!

 

Jeg er sikker på at læreren tar det med et smil og synes det er deilig med foreldre som ikke er naziperfekte og som faktisk viser menneskelige sider:-)

 

Og tenk for en god historie det er da:-) Tusen takk for at du fortalte det, dette var en morsom kveldshistorie:-)

Skrevet

"Den største glede du kan ha, det er å gjøre andre glad!"

 

 

c",)

 

 

Ja, jeg glemte jo å ta med at jeg er den NYE! Herlighet, bedre og bedre...

Skrevet

Syns det er godt gjort å klare å samle inn alle ungene før kvelden om man ikke skal få med både sekker og jakker også!!!

Skrevet

Hahahaha, ja ennå et godt poeng:-)

 

Er det det de kaller FLYING START????

Skrevet

Hahaha! Hadde du vær "den nye" på vårt sted... så hadde jeg vært overlykkelig... For da hadde de fått fokus på en annen enn meg med mange unger, som var en tanke tumlete...;=)

 

Forøvrig så gjorde Snuldermannen det stuntet at han kjørte fra ene ungen min på en parkeringsplass i Sverige... rett etter at vi hadde begynt å date... Han trodde alle var i bilen....

Skrevet

Ja men du fikk med revungen da.... 1 av 3 er ikke dårlig. Jakke og sekk er jo ting som kan erstattes:o)

Du kan jo ikke bare gå på butikken å kjøpe en ny revunge lizzom...

Skrevet

Det er sant, jeg fikk jo med alle ungene pluss bikkja og sannelig var det ikke med en ekstra unge også - så da hadde jeg jo litt å gå på!

Mer kan vel ingen kreve, vel! Greide tilogmed å sende riktig unge avgårde hjem etter barnetv også!

Skrevet

Det ble nok foreldrene hennes glade for:o))

Skrevet

Det er jo fantastisk Reven!!! Rett unge til rett tid til rett hjem!!! Herlighet altså, mer kan man faktisk ikke forlange av et menneske!

Skrevet

Jeg ler og ler!! Glad jeg bare har en unge. Hun blir alltid med i bilen i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...