Karomamma Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 He he, jeg hadde et Facebook-raid her om kvelden og fant masse gamle kjente som jeg sendte venneforespørsel til. Satt sammen med en av naboene utenfor tidligere samme dag mens småjentene lekte og han sa at samboeren var på Facebook. Så da sendte jeg likegreit en forespørsel til henne også Meeeen... hun har ikke svart ennå Betyr det at hun ikke liker meg? Burde jeg kjøre en smiskeoffensiv? Stille på døra med rødvin og røkelse? Eller har hun ikke hatt tid til å være på nett? Kan barnedåp og svigerforeldrebesøk fra utlandet bety at hun er litt opptatt? Har hun et liv utenfor nettet? Er jeg teit? Eller synes de hele familien vår er dumme? Huff, nå blir jeg usikker altså... Hva synes dere jeg skal gjøre? Ingen negative oppgulp, please! Jeg klarer ikke å tenke på NOE annet før jeg får dette ut av verden lizm.
Reveenka Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Nå tenkte jeg det var best å forte meg å svare her i hvertfall, så du ikke skulle tro at du var lite poppis her også....c",) Har du tenkt på om du skulle ta dette på skravlesia, lissom? Er sikker på at du får INNMARI mange gode svar der, eller kanskje på kranglesia? Men ellers var du sjikkeli flink denne gangen - INGEN skrivefeil bortsett fra den derre lism-greia tilslutt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ja du er helt klart upopulær.... sånn er det bare.... Oi du ville ikk ha negative oppgulp, det så jeg først nå... Nei de har nok ikke tid, ikke tid til å svare ikke tid til å spise.....de har rett og slett ikke tid...Om de ikke er død da??? Har du tenkt på det som en mulighet??
♥Snulder Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg synes ærlig talt ikke at barnedåp og svigerforeldrebesøk fra utlandet er god nok grunn til å holde seg unna nettet.. Jeg har da faktisk hørt om dem som kan føde og dibbe samtidig... så det var ikke unnskyldning god nok azza.... Men vin og røkelse på døra var en god ide! Men sjekk for Guds skyld om hva som slår ann best av rød- eller hvitvin... eller kanske rosè eller musserende er slægeren der i huset!! Hadde vært skikkelig kjipt å miste en potensiell Facebook venn bare for at du bommer på vinen az..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Moahahahahahahahahahaha.................Du er jo vennen min da:-) Holder ikke det for deg eller???? HÆ`????? SVAR DA!!!!!!!
Karomamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Puh! Takk for at du svarte, Reveenka! Yes, det var ment som et lite skravleinnlegg... Kanskje humoren ikke kom tydelig nok fram? Æsj, nå ble jeg usikker igjen altså! Det blir noen skrivefeil, ja. Har ikke utelys på verandaen, serru
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Kanskje hun ikke vil være venn med deg, mulig derfor hun ikke svarer med engang.
Reveenka Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Hehehe, jeg lo fordi jeg kjente meg litt igjen... c",) Men det kunne jeg jo ikke vise fram, tenkte du skulle få et skikkelig skravlesvar istedet! ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Sukk.........................................................................................................................................................................................................................................................................
Karomamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 Tusen takk for gode svar. Jeg regner med at hun rett og slett har krepert, jeg...
Reveenka Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Typisk ass, ikke rart hun er upopulær når hun ikke svarer vennene sine engang, assa.
Reveenka Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Da trenger du hvertfall ikke kjøpe vin og røkelse! Istedet kan du jo sende over en kondolansebukett det første du gjør i morgen tidlig! Så ser de at de har en nabo som bryr seg!
Karomamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2008 HAHAHAHA, det skal jeg gjøre! First thing!! Jeg får ikke tak i blomster så sent, men jeg kan jo plukke en (sykkel)kurv med epler. Snulder, kan du lage et kort for meg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Hahahaha, epler og kort løser det meste!!!
♥Snulder Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Bare vær HELT sikker på at hun er død før du sender kondolansebuketten... Men du... Du svarte ikke sånn direkte under mitt svar... Betyr det at jeg egentlig ikke er blant de du ønsker å svare først eller? Er jeg kanskje litt sånn under middels på vennelista di! Hæ? Hvor står jeg hen lizzom... hvis du må si ett nummer fra 1 til 10 og 10 er best????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 De har blomster på 7/11
Karomamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2008 Øh øh øh... 10 såklart!! ALLE er 10 og spesielt du!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Nei Snulder, for i følge noen ungjenter jeg kjenner så er det HEST SOM ER BEST!!! Så det så!!!
♥Snulder Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Kondolansekort? Eller ett slikt "jeg-er-så-glad-for-at-du-er-min-venn-levende-eller-død" kort?? Da har man liksom helgardert seg;=)
♥Snulder Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Okay!!! Men jeg godtar å være under hesten jeg altså!!! Så lenge det er en hingst....... say no more....
Reveenka Skrevet 4. september 2008 #21 Skrevet 4. september 2008 hahahahahhhahahahaaaaaaaaaaaaahaaaaahhahahahahah! Pass på at alle får svar, nå Karomamma!
Karomamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 4. september 2008 Æææææææ, TMI (Too Much Information). Da ansees denne tråden for avsluttet. Punktum finale.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #23 Skrevet 4. september 2008 Svarte hun deg Reveenka? Hæ???
Karomamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 4. september 2008 He he, dette var et fellessvar til alle venner over det ganske land. Dere er alle 10ere i videste forstand!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #25 Skrevet 4. september 2008 Såklart.......det visste vi jo....................:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå