Gå til innhold

Er jeg upopulær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, jeg hadde et Facebook-raid her om kvelden og fant masse gamle kjente som jeg sendte venneforespørsel til. Satt sammen med en av naboene utenfor tidligere samme dag mens småjentene lekte og han sa at samboeren var på Facebook. Så da sendte jeg likegreit en forespørsel til henne også :)

 

Meeeen... hun har ikke svart ennå Betyr det at hun ikke liker meg? Burde jeg kjøre en smiskeoffensiv? Stille på døra med rødvin og røkelse? Eller har hun ikke hatt tid til å være på nett? Kan barnedåp og svigerforeldrebesøk fra utlandet bety at hun er litt opptatt? Har hun et liv utenfor nettet? Er jeg teit? Eller synes de hele familien vår er dumme? Huff, nå blir jeg usikker altså...

 

Hva synes dere jeg skal gjøre? Ingen negative oppgulp, please! Jeg klarer ikke å tenke på NOE annet før jeg får dette ut av verden lizm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tenkte jeg det var best å forte meg å svare her i hvertfall, så du ikke skulle tro at du var lite poppis her også....c",)

Har du tenkt på om du skulle ta dette på skravlesia, lissom? Er sikker på at du får INNMARI mange gode svar der, eller kanskje på kranglesia?

 

Men ellers var du sjikkeli flink denne gangen - INGEN skrivefeil bortsett fra den derre lism-greia tilslutt!

Skrevet

Ja du er helt klart upopulær.... sånn er det bare....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oi du ville ikk ha negative oppgulp, det så jeg først nå...

Nei de har nok ikke tid, ikke tid til å svare ikke tid til å spise.....de har rett og slett ikke tid...Om de ikke er død da??? Har du tenkt på det som en mulighet??

Skrevet

Jeg synes ærlig talt ikke at barnedåp og svigerforeldrebesøk fra utlandet er god nok grunn til å holde seg unna nettet.. Jeg har da faktisk hørt om dem som kan føde og dibbe samtidig... så det var ikke unnskyldning god nok azza....

 

Men vin og røkelse på døra var en god ide! Men sjekk for Guds skyld om hva som slår ann best av rød- eller hvitvin... eller kanske rosè eller musserende er slægeren der i huset!! Hadde vært skikkelig kjipt å miste en potensiell Facebook venn bare for at du bommer på vinen az..

Skrevet

Moahahahahahahahahahaha.................Du er jo vennen min da:-)

 

Holder ikke det for deg eller????

 

HÆ`?????

 

 

SVAR DA!!!!!!!

 

 

 

Skrevet

Puh! Takk for at du svarte, Reveenka!

Yes, det var ment som et lite skravleinnlegg... Kanskje humoren ikke kom tydelig nok fram? Æsj, nå ble jeg usikker igjen altså!

 

Det blir noen skrivefeil, ja. Har ikke utelys på verandaen, serru :)

Skrevet

Kanskje hun ikke vil være venn med deg, mulig derfor hun ikke svarer med engang.

Skrevet

Hehehe, jeg lo fordi jeg kjente meg litt igjen... c",)

Men det kunne jeg jo ikke vise fram, tenkte du skulle få et skikkelig skravlesvar istedet! ;-)

Skrevet

Sukk.........................................................................................................................................................................................................................................................................

Skrevet

Tusen takk for gode svar. Jeg regner med at hun rett og slett har krepert, jeg...

Skrevet

Typisk ass, ikke rart hun er upopulær når hun ikke svarer vennene sine engang, assa.

Skrevet

Da trenger du hvertfall ikke kjøpe vin og røkelse! Istedet kan du jo sende over en kondolansebukett det første du gjør i morgen tidlig! Så ser de at de har en nabo som bryr seg!

Skrevet

HAHAHAHA, det skal jeg gjøre! First thing!!

Jeg får ikke tak i blomster så sent, men jeg kan jo plukke en (sykkel)kurv med epler. Snulder, kan du lage et kort for meg?

Skrevet

Hahahaha, epler og kort løser det meste!!!

Skrevet

Bare vær HELT sikker på at hun er død før du sender kondolansebuketten...

 

Men du... Du svarte ikke sånn direkte under mitt svar... Betyr det at jeg egentlig ikke er blant de du ønsker å svare først eller? Er jeg kanskje litt sånn under middels på vennelista di! Hæ? Hvor står jeg hen lizzom... hvis du må si ett nummer fra 1 til 10 og 10 er best????

Skrevet

De har blomster på 7/11

Skrevet

Øh øh øh... 10 såklart!! ALLE er 10 og spesielt du!!

Skrevet

Nei Snulder, for i følge noen ungjenter jeg kjenner så er det HEST SOM ER BEST!!! Så det så!!!

Skrevet

Kondolansekort? Eller ett slikt "jeg-er-så-glad-for-at-du-er-min-venn-levende-eller-død" kort?? Da har man liksom helgardert seg;=)

Skrevet

Okay!!! Men jeg godtar å være under hesten jeg altså!!! Så lenge det er en hingst....... say no more....

Skrevet

hahahahahhhahahahaaaaaaaaaaaaahaaaaahhahahahahah!

Pass på at alle får svar, nå Karomamma!

Skrevet

Æææææææ, TMI (Too Much Information).

Da ansees denne tråden for avsluttet. Punktum finale.

Skrevet

Svarte hun deg Reveenka?

 

Hæ???

Skrevet

He he, dette var et fellessvar til alle venner over det ganske land. Dere er alle 10ere i videste forstand!

Skrevet

Såklart.......det visste vi jo....................:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...