Gå til innhold

Hvor mange X'er har dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er lidt rar hehe, har ikke noen X'er, og mannen min har bare enn X. Og henne (+barn og mann) har vi faktisk på besøk av og til og jeg synes bare det er koselig.

Så er bare lidt nyskjerrig, hvor mange X'er har du og mannen din og ser dere dem ofte eller er det absolut ikke lov? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen siden vi var 19 og 20 ( i snart 10 år). Jeg hadde hatt et forhold som varte i 3 år før jeg ble sammen med sambo, før det var det noen veldig korte useriøse forhold.

Sambo hadde bare hatt noen korte, useriøse forhold før vi ble sammen.

Han har ikke kontakt med noen av de. Jeg prater med x-en (han jeg var sammen med i 3 år) kanskje 1 gang i året på sms. Sånn "hvordan går det" sms.

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

Mine x'er:

1 som varte i 6 mnd (jeg var 16, han 21)

En som varte i 3 mnd (begge 17)

En som varte i 2 uker (begge 17)

En som varte i 2 år (jeg 17-19, han 19-21)

Og så ble jeg sammen med sambo når jeg var 19.

Så jeg har vel omtrent ikke vært singel fra jeg var 16. Jeg er en forholdsperson...=P

Skrevet

småforhold u/sex har jeg hatt en del av før jeg ble 16. Men jeg har 1 x, han var jeg sammen med i 7 år. Har daglig kontakt med både han og damen gjennom msn. syns d er kjempe koselig:)

Mannen min har kunn hadd slike sjappe forhold. Lengste var 7 mnd. han har vært sammen med 4 stk.

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

Sambo har vel hatt 3-4 kjærester, et forhold på 10 mnd, de andre korte og useriøse. Var 22 når han ble sammen med meg.

Skrevet

Med xer, mener du totalt antall kjærester? Eller bare dem man har vært srntlig seriøs med?

Skrevet

Mange!!! dersom jeg regner med de forholdene som kun varte et par mnd.... Men så er jeg gammel da. Og har hatt 3 lange (3, 5 og 9 år) forhold også. Er fortsatt i det forholdet som hittil har vart i 9 år. Vi planlegger å fortsette slik... :-)

Skrevet

Jeg har to xèr som jeg var sammen med ei stund. Han føste i 1 1/2 år, og han andre i 4 1/2 år Han siste har jeg datteren min sammen med. Min sambo har også to forhold bak seg på ett og to år. Ingen av oss har kontakt med eksene... Eller jeg har jo seff kontakt med barnefar men ikke utenom når det gjelder datteren vår.

Skrevet
0
Skrevet

Jeg har hatt 3 korte forhold før jeg møtte samboern min.. (var 16 år da jeg møtte han så kanskje ikke så rart.. hehe)

Han har hatt 3 ekser før meg..

1. varte i 1 år..

2. varte i 2 mnd.

3. varte i 10 mnd..

Nå er han sammen med meg og vi har vært sammen i ca 4 år..

Skrevet

hehehe, jeg har ikke tenkt til å telle etter engang =O

Skrevet

Oki, da holder jeg meg til de seriøseforholdene.

Jeg har hatt 4, 5 med nåværende samboer.

Alle har jeg trodd var THE ONE!

Førstemann var ungdomskjæresten min, vi var sammen i ca 2år, og sammen har vi vår førstefødte.

Andremann, har aldri vært så foelsket som den gang, varte i 1år, falt i grus og endte i politiandmeldelse.

Nr3, først og fremst var han en god venn og støtte etter det som hente med nr2, men endte i et veldig seriøst forhold...Som varte i 2,5år.

Fjerdemann, vi var sammen i 5 år, og for meg vil han alltid på sett og vis vær den jeg "egnetlig" skulle vært med, fins ingen bedre måte å forklare dette på.

Men det gikk så skjeis, over lang tid, så jeg var den som til slutt brøt, og vi har ikke hatt noen form for koantkt etter dette.

Min samboer, har nå vært sammen i 2år, og har min herlige sønn nr2 med ham.

Skrevet

ble sammen med sambo når jeg akkurat hadde fylt 19.. og har bare hatt en ordentlig x før han.. som jeg var sammen med i 10 mnd. Var sammen med noen andre også.. men det var bare sånne korte forhold på kanskje rundt en mnd tid.. så de teller jeg ikke med. Sambo har vel ikke hatt noen ordentlig forhold før meg.

Skrevet

jeg har ikke rukket å ha så mange exer, møtte sambo når jeg var nesten 16. Har hatt 2 "seriøse" forhold som det kan bli når jeg er 13-14 15 år hehe. Men jeg har også hatt noen veldig korte av og på romanser før og mellom de 2 forholdene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...