Kaimana*prøvernr2* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg har hatt symptomene på å være gravid,og jeg har følt meg gravid...og jeg har hele tiden tenkt :" hvis noe skulle skje så er det en grunn til det" og det er det jo.....men herremin hatt,når man sitter her og har hatt en liten(veldig liten blødning) så tenker jeg jo helt motsatt *hold deg der spire----hold deg der* man blir litt rare når man går gravide ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå