Gå til innhold

Var hos jordmor i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kunne ikke finne hjertelyd... enda hun letet extra lenge og grundig pga at jeg har hatt blødninger i 2-3 uker nå......

 

Skal på UL på Tirsdag... Gruer meg....

 

er 14+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææææh! gi deg a..

 

Håper spira bare gjemte seg skikkelig da ;-)

 

 

 

Skrevet

Hun sa jo MANGE ganger at det er tidlig så det er ikke alltid vi finner, men likevel så hadde jeg virkelig håpet på å få høre den i dag

Skrevet

Jeg er også 14+1 i dag og var hos jordmor i dag. Hun ville ikke prøve å finne hjertelyd for hun sa det var så sjelden de fant den så tidlig. Og om hun ikke fant den så ville det føre til at jeg ble bekymret....

 

Men om du har hatt blødningere i 2-3 uker så burde du kanskje fått deg en UL undersøkelse for lenge siden?

Jeg hadde 1 blødning i uke 12 og jeg ble sendt direkte til UL på KK.

Det har du også rett på, gå på legevakta så blir du henvist der i fra.

 

Lykke til!

Skrevet

da kan du jo prøve å ta det med ro da og ikke jordmor reagerte mer på det så.hadde hun hatt en anelse om noe var galt,så hadde hun nok sendt deg rett og tatt ultralyd da.si ifra åssen det går på tirsdagen.ikk noe å grue seg,men mangjør jo selsagt det,men det er jo bare så fantastisk og se da:)lykke til da.

Skrevet

Ja jeg skulle nok tatt kontakt med legen før, men først tenkte jeg bare at jeg blødde jo sist å. (men da kun litt 1 dag eller 2 innimellom...)

 

Så ville jeg vente til etter gutten min sin 3års dag... i tilfelle dårlig nyhet.... Så ikke det skulle gå ut over hannes dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...