bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hun kunne ikke finne hjertelyd... enda hun letet extra lenge og grundig pga at jeg har hatt blødninger i 2-3 uker nå...... Skal på UL på Tirsdag... Gruer meg.... er 14+1 i dag.
smilan Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Nææææh! gi deg a.. Håper spira bare gjemte seg skikkelig da ;-)
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Hun sa jo MANGE ganger at det er tidlig så det er ikke alltid vi finner, men likevel så hadde jeg virkelig håpet på å få høre den i dag
sommer1 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg er også 14+1 i dag og var hos jordmor i dag. Hun ville ikke prøve å finne hjertelyd for hun sa det var så sjelden de fant den så tidlig. Og om hun ikke fant den så ville det føre til at jeg ble bekymret.... Men om du har hatt blødningere i 2-3 uker så burde du kanskje fått deg en UL undersøkelse for lenge siden? Jeg hadde 1 blødning i uke 12 og jeg ble sendt direkte til UL på KK. Det har du også rett på, gå på legevakta så blir du henvist der i fra. Lykke til!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 da kan du jo prøve å ta det med ro da og ikke jordmor reagerte mer på det så.hadde hun hatt en anelse om noe var galt,så hadde hun nok sendt deg rett og tatt ultralyd da.si ifra åssen det går på tirsdagen.ikk noe å grue seg,men mangjør jo selsagt det,men det er jo bare så fantastisk og se da:)lykke til da.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Ja jeg skulle nok tatt kontakt med legen før, men først tenkte jeg bare at jeg blødde jo sist å. (men da kun litt 1 dag eller 2 innimellom...) Så ville jeg vente til etter gutten min sin 3års dag... i tilfelle dårlig nyhet.... Så ikke det skulle gå ut over hannes dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå