frøydis m/ 4 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 på samling idag? Fikk du litt mer lyst å starte på jobb igjen eller?????
Maud Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Det var fint å være på samling i går. Det er masse flotte mennesker der, fullt av entusiasme og engasjement, teori og metode vi jobber etter passer meg helt perfekt og jeg kjente at det blir fint å komme tilbake til det. Vedmodet over å skulle være uten Minstesnupp er der ennå, men nå gleder jeg meg også til å jobbe. Til å være mer enn "mamma'n til..." og til å bruke større deler av hjernen større deler av dagen ;-) Takk for at du spør. Gleder du deg til å skulle jobbe igjen?
frøydis m/ 4 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Ja, jeg gleder meg, men begynner bare i 60% frem til nyttår iallfall, så da får jeg jo litt både i pose og sekk. :-) Og så skal mannen være hjemme de dagene jeg jobber frem til nyttår, så overgangen blir ikke så stor for Minsten iallfall. Tror det skal bli fint å få litt andre ting også å tenke på :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Godt at det kjentes fint å være på samlingen! det er en fin ting å kunne se på jobben sin som noe en gleder seg til å ta fatt på!!!
Maud Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Det er helt klart fint å ha en jobb man gleder seg til og gleder seg over. Hvis jobben bare hadde vært å tjene penger, ville det vært tungt å bruke så mye tid der. Her skal Maudmannen være hjemme i tre måneder, regner med at han og Minstesnupp kommer til å kose seg. Forhåpentligvis blir vi også mer likestilte hos de to små etter den tiden. Nå er det liksom alltid mamma som gjelder hvis de er triste og lei seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå