Gå til innhold

Deilig med trening - anbefaler en god bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 16. Føles godt å være i andre trimester! Har alltid trent ganske mye, mest ute i naturen, gå ut på fjellet, gåturer, sykle til jobben etc. Sålangt har hatt en fin graviditet og er i god form, og har både studier og jobb å gå til. Fant en interessant bok av Jill Jahrmann, som heter Trening for kule mager. Der er det noen gode tips til alle gravide. Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har også fått øynene opp fpr denne boka, den er kjempefin!

Selv er jeg 13 + 0 i dag og foreløbig litt satt tilbake idet jeg har hatt blødninger og dermed treningsforbud i stort sett hele 1. trimester. Nå skal jeg på ny kontroll på tirsdag hvor jeg håper og tror at jeg skal friskmeldes, og dermed få begynne å trene igjen! :)

Skrevet

Ja det er klart, man må jo ta hensyn til kroppens krav...håper det går bra med deg, og at du kommer i gang med trim igjen. Har nettopp vært på en kveldstur i høstmørket, og det er faktisk ganske deilig. Håper å rekke noen fjellturer også før jeg blir altfor stor. Magen har vokst ganske mye bare de siste dagene, og på jobben syntes de i dag at "du er jo skikkelig gravid" - :) bare koselig oppmerksomhet der, har fine kolleger! Ser at Jill ikke anbefaler terrengsykling, men forsiktig sykling må no være ok...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...