Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er gravid i uke 16. Føles godt å være i andre trimester! Har alltid trent ganske mye, mest ute i naturen, gå ut på fjellet, gåturer, sykle til jobben etc. Sålangt har hatt en fin graviditet og er i god form, og har både studier og jobb å gå til. Fant en interessant bok av Jill Jahrmann, som heter Trening for kule mager. Der er det noen gode tips til alle gravide. Lykke til alle sammen
Stoltest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei! Har også fått øynene opp fpr denne boka, den er kjempefin! Selv er jeg 13 + 0 i dag og foreløbig litt satt tilbake idet jeg har hatt blødninger og dermed treningsforbud i stort sett hele 1. trimester. Nå skal jeg på ny kontroll på tirsdag hvor jeg håper og tror at jeg skal friskmeldes, og dermed få begynne å trene igjen!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ja det er klart, man må jo ta hensyn til kroppens krav...håper det går bra med deg, og at du kommer i gang med trim igjen. Har nettopp vært på en kveldstur i høstmørket, og det er faktisk ganske deilig. Håper å rekke noen fjellturer også før jeg blir altfor stor. Magen har vokst ganske mye bare de siste dagene, og på jobben syntes de i dag at "du er jo skikkelig gravid" - bare koselig oppmerksomhet der, har fine kolleger! Ser at Jill ikke anbefaler terrengsykling, men forsiktig sykling må no være ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå