Stjerne37 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Mener hvis dere har en felleskonto som skal gå til mat og diverse husholdningsting. Jeg kjøper alltid bind og ob for disse pengene,finner jeg et blad når jeg er på butikken så tar jeg med dette også,hva med dere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 har ikke felleskonto, men om vi hadde hatt, så ja
juniorsen Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Alt går inn på felleskontoen, så da brukes de pengene til alt )
Bøggly Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Selvfølgelig! Og jeg kjøper med barberskum, tannbørste, hårskum osv til gubben også.............. Kanskje til og med et jakt-blad i ny og ne...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Ja, selvfølgelig. Kjøper det vi vil ha og trenger. Har felleskonto.
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg skjønner ikke greia med folk som har barn sammen, deler seng, postkasse osv. osv., men ikke økonomi?!?!? Her er alt en pott, så ja tar av den ene potten vi har til alt jeg kjøper.
hit og dit Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Me har berre fellespenger så ja. Er vel på grensa til flisespikkeri om ikkje det skal gå ant?
OsloMor Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Nei det må jeg bruke ukelønnen min på... Eller kanskje ikke, vi har også bare fellespenger, skulle egentlig bare mangle;)
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Ja, det gjør jeg. Det er faen ikke min feil at jeg har mensen, og gubben skal være glad han slipper, så da får han spytte litt i den potten også=) hehe...
Stjerne37 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2008 Vi har også felleskonto som vi setter av penger til det meste,men vi har samtidig litt igjen på våre egne kontoer som vi bruker som vi vil.Derfor jeg lurte:)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Ja, det gjør vi. har felles penger.. og litt "egne" penger ( som også er felles) på hvert vårt kort ( vi liker å ha litt for oss "selv" også.. som vi kan "sløse" litt med.. hender jeg kjøper litt blader fra det kortet også.. men det er pga jeg kan kjøpe MANGE blader i løpet av en mnd.. Men det er også begge sine penger.. alt deles her..lettest det.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Har felles økonomi så ja det gjør jeg, er en selvfølge...
Gurine Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Her går begges lønninger til regninger og mat til det er tomt, så trenger jeg bind så kjøper jeg jo det Vi har ingen felles konto, men hver vår lønningskonto, som gjerne blir tomme ei uke før neste lønn
piano♫ Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Selvfølgelig. Alle pengene våre er felles.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 vi har bare fellespenger så ja.. her bruker vi litt av dene sin å neste handling så bruker vi gjerne fra en andre sin konto.. elelr bruker vi opp først den ene sin så bruker vi av den andre kontoen.. alle pengene e felles;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Nei. Felles for oss er det som begge "nyter godt av" mat, strøm, bil, bensin, forsikring, husleie, huslån, ting til Jonas og alt ant.... Privat er private ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå