Gå til innhold

Titter på et skjønnhetsprogram for barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

på TVNorge nå og må si jeg nok ser litt skeptisk ut der jeg sitter. For hva er det som får foreldre til å sminke opp sine små håpefulle så de ser ut som noen simple voksne i barnekropp og med utfordrende klær??????

 

Jeg kjenner jeg vemmes og at dette er helt grusomt.

 

I Hellas i sommer ble vi kjent med et amerikansk ektepar med en liten skjønn sønn på 4 mnd. De forelsket seg totalt i lille rosa og ønsket å legge ferien sin til samme tid som vår neste år. For da kunne deres lille pode bli kjent med rosa;-D Akkurat det var jo litt søtt og vi fikk god kontakt med dem. Møttes stadig og snakket masse sammen. Dette var to mennesker med meget høy utdannelse og gode jobber.

 

Men så kom spørsmålet en kveld vi satt og pratet; Om vi hadde vurdert å melde rosa med på skjønnhetskonkurranser!!! Say What????

 

De forsto raskt at dette var noe vi ABSOLUTT ALDRI kunne finne på å gjøre så de rodde litt da. Vi ble vel til slutt enige om at å være ansikt for barnemat eller bleier kanskje kunne vært akseptabelt, men ingen skjønnhetskonkurranse her i gården nei!!!

 

Sånn, og da visste alle hva vi synes om det.....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også slikt er helt bak mål... Mødrene er jo helt fjernstyrte... Sannsyligvis så er disse mammaene Miss World-wannabe'er alle i hop... Bare at de aldri selv hadde utseende osv. til å nå opp. Og da bruker de barna som "middel" til å oppnå alikevel..

Skrevet

Uff ja, det er sånn jeg tenker det er også. Og når man ser hvordan mødrene reagerer når barna ikke når helt til topps så får jeg helt vondt i magen. Stakkars små som blir målt etter utseende fra de er 1-2 år!!!

 

Og jeg synes ærlig talt ikke små jenter er spesielt søte med rød leppestift og blå øyeskygge.........om ikke det er på karneval da;-D

Skrevet

Nei.. enig i det... øyeskygge og leppestift er kun til lek i den alderen. Synes det ser helt morbid ut med disse små oversminkede dukkene.

Skrevet

Herregud slå på tv og se nå da!!!!

 

Grusomt!!!!

Skrevet

Eller å være på leverposteiboksen:o)))

 

Nei tenke seg til.... Jeg tror mødrene egentlig ønsket å stille i Miss America, men var for gamle, for lave, for tykke eller ikke pene nok.

Og så lever de livet sitt gjennom sine barn, som om de var en Barbie dukke.

 

Det er kvalmt.... rett og slett motbydelig.... Tenk og skulle sminke lille Rosa til det ugjenkjennelige og krølle håret hennes til det gjorde vondt i hodebunnen.....

Nei og nei...., He he, syns jeg ser du løper rundt i kulissene og viser henne hvordan hun skal vinke og blunke til publikum....

Nei fesjå, er for bønder. Små jenter på utstilling er for folk som er koko..

 

 

 

Skrevet

Herlighet. Og hvem er den dama i kanarikjolen?

Det ligger antageligvis store penger i det hvis ungen skulle bli "oppdaget"?

 

Jodie Foster sa i en artikkel jeg leste at det var på kanten til vanskjøtsel å utsette barn/ungdommer for rampelysets kritiske røster når man er som mest sårbar...

Skrevet

Og de griner og bærer seg disse mødrene og bestemødrene der...håper det er av gremmelse over seg selv!

Skrevet

Enig med Jodie Foster!! Apropos Idol og Greaseskolen....

 

Jeg orker ikke å se på programmet en gang. Må jo være litt på verandaen også :)

Skrevet

Viktig å være på verandaen ja:-) Blir nok i bedre humør også av det enn å se dette fryktelige programmet.....

Skrevet

Du, den der verandaen din begynner jeg å bli litt nysgjerrig på - for der tilbringer du mye tid? Hva med en liten omvisning etterfulgt av kanapeer og høye stetteglass ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...