Gå til innhold

TVNorge nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på dette?

Jeg får helt vondt i magen. Stakars små jenter!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, jeg ser på det....

men det forundrer meg at disse mammaene faktisk "ikke er noe særlig". Misforstå meg rett, men ingen av de jeg har sett til nå er fantastisk pene, men helt ordinære... Kanskje de har komplekser for eget utseende, og må pushe ungene opp i en "vakker verden"?

JA, jeg er feit og ikke videre pen selv, men ALDRI om jeg ville meldt dattera mi på noe sånt...

Skrevet

Så litt på det, ja.

Smakløst.

Og jeg får også helt vondt i magen, stakkars barn.

Noen foreldre, altså..

Skrevet

Palmesus, jeg tenkte det samme som deg:)

Og jeg er enda slemmere, for jeg tenkte at de kanskje heller burde brukt mer tid på å fikse på seg selv, enn å presse døtrene inn i noe sånt;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, det var nummeret før jeg sku lage et inlegg om det, men så så jeg dette :) Godt jeg ikke var alene om å tenke det.

Og ja, de kunne kanskje brukt litt tid på det.... Selvom jeg sjelden dømmer folk for hvordan de ser ut

Skrevet

Haha.. Tenkte akkurat det samme som dere to! Da er jeg vertfall ikke alene om det:-)

Skrevet

ja, det er Usmakelig å se!! Stakkers små uskyldige barn som blir dratt inn i en OVERFLADISK verden fra de er bebiser. sukk...:/

Skrevet

Jeg dømmer heller ikke folk ut fra hvordan de ser ut, men jeg ble så provosert av de der..

Så ops, der gjorde jeg visst det likevel,

Skrevet

skjønner hva dere tenker.. jeg tenker også sånn.. er vel en måte å hevde seg selv gjennom barna sine tenker jeg.. ?!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde jeg sett de i en annen setting, så hadde jeg ikke tenkt på det! Men her....? Nei... mistenkelig at mammaer som ser "litt" slitne ut, skal dytte ungenene inn i denne verdenen. Oser jo lang vei at det er mødrenes ønske, ikke barnas (om du ser bort fra de "store" ungene...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...