SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Soryr men alle har lov til å være frustrerte og forbanna innimellom. Noen ganger koker det over , andre ganger har man andre grunner til å føle at verden rundt seg detter sammen.. Dette er HELT naturlig og normalt.. Har energi nivået ligger på -1000 og dagene er tunge har man lov til å få blåse ut litt.. Om du virkelig tror at DU er så perfekt og kun går rundt å smiler , ja da har du det jammen meg bra. For i din fantasiverden er det nok bare du som lever. Neste gang så syns jeg du burde se deg sjøl i speilet før du dømmer folk som har behov for å få ut sitt sinne og frustrasjon...
Joikaboll@ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Har ikke svart på den andre tråden, men skriver under her.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 helt enig med deg.. og syns det var utrolig tåpelig av den personen som gjorde det.. makan til frekkhet tenker jeg da.. men tenker det kanskje ikke er så lurt å lage mange mange tråder om det .,..?.. da blir jo trådene bare hengende her og svirre.. bare en tanke.. men håper personen som gjorde det kjenner et stikk av dårlig samvittighet i det minste.. men viss man anmelder folk etter noe sånt på nettet.. så er det ikke sikkert den personen har evne til dårlig samvittighet..
Slalotte Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Tror ikke hun har gøtts til å svare tillab uansett.. Men helt enig med at det er rett og slett idiotisk.. Ikke rart det blir krig i verden....!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Sorry tillab for å lage en tråd.. MEN sånne folk må rett å slett få høre det.. Hvis jeg var deg ville jeg gått til moderator å få utestengt personen... For hvis man ikke kan få utløp for sine frustrasjoner her uten og måtte være beskymra for å bli meldt til bv da burde hele forumet legges ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå