Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 før jeg fant ut at jeg var gravid så stripet jeg håret til meg og en venninne, og det jeg lurer på er om det er farlig å stripe håret hjemme, vet at det er trygt å gjøre det hos frisøren, men hjemme stripingen som jeg bruker(poly blond) stinker så forferdelig kjemisk.. lurer på om det kan skade den lille i magen??. er dyrt å gå til frisøren hver gang man skl stripe håret da jeg gjør det jevnlig.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 eg har stripa håret to gonger itte eg blei gravid, har vist ingenting å sei.. var ei vennine av meg som gjore det å ho er frisør så det er ufarligt:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg gjør det samme. Mora mi er frisør å sier at det ikke er farlig. Det eneste er at håret kan under en graviditet oppføre seg anderledes og ikke ta til seg farge og permanent som vandlig....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg er frisør, og det er ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå