winneboo Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 I oktober skal det byttes rør og ting og tang på kjøkkenet, vannet blir stengt av osv så jeg får ikke brukt kjøkkenet på 3 uker. Huseier sa jeg skulle få en kompentasjon for dette, men hun spurte hva jeg mente beløpet burde være. Altså trekk i husleie. Jeg har ikke peil hva som er "vanlig". Noen forslag?
winneboo Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Å himmel da hadde jeg jublet, men vet ikke om jeg tør å forslå det. Er jo kun kjøkkenet som er utilgjengelig, men litt kjipt å være uten kjøkken i tre uker da.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 signerer denne 1 mnd gratis husleie...
winneboo Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 hehe skulle ønske en av dere var huseieren min..hun er ikke akkurat fattig da så håper jeg får 1 mnd fri husleie...håper..håper..hehe
rudolfine Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 I alle fall halv husleie, kanskje 3/4 fratrekk eller en hel måned. Vi fikk skifta vindu i leiligheta vi leier ut i sokkelen her. Da var det arbeidsfolk i leiligheta en dag, og leieboer måtte flytte litt på et skap. Vi slo da av 1/8 av månedsleia (500 av 400), og leieboer var fornøyd med dette. Må jo nevne at leiligheta ble godt oppgradert med alle nye vinduene også.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Enig med fri husleie i 1 mnd. Du er tross alt uten kjøkken i 3 uker....
Sjokoladekaka Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Er egentlig enig med 1 mnd uten husleige. Husk at dersom dei tar vatnet, så har du heller ikkje dusj, do, vask på bad. Og heller ikkje vaskemaskin. Dette skjer dersom dei skal skifte rør i veggen, for då går det ikkje å la dei andre vatnuttaka i leiligheta ha vatn, heller. Du kar nok vatn innimellom, men kan bli uten ein god del. Og då har du igjen å sove der og å sjå på TV......
olla Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Visst du ikke tror du får 1 mnd, gratis, så må du i alle fall foreslå det, og visst hun ikke vil gi deg mer enn 1/2, så sier du 3/4, så har du jo fått mer enn du tror!!
winneboo Skrevet 4. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2008 Nei de tar ikke vannet på badet, heldigvis. Ellers hadde det jo ikke gått ann å bodd her de tre ukene. Vannet blir fullstendig slått av på kjøkkenet bare. Hadde ikke gått ann at de tok all vannet i tre uker, da hadde jeg ikke hatt noe sted å bo..hehe..
winneboo Skrevet 4. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2008 Trodde kanskje hun kom til å si halv husleie jeg da..hehe.. 6500 mindre å betale en mnd hadde hjulpet masse, men klart at minus en hel husleie hadde hjulpet mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå