Gå til innhold

Ul i morgen :) -Noen triks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal altså på ultralyd i morgen. Er det noen som har noen triks for at kidden skal være litt aktiv når vi smugtitter på h*n?

Synes jeg leste noe om å drikke iskaldt vann, men jeg kan jo huske feil...

Setter pris på tilbakemeldinger :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spise eller drikke noe søtt før ul'en vertfall, slik at ikke bebissen skal vere alt for vilter ;)

Skrevet

Jeg ble anbefalt å drikke noe søtt og kaldt for å få babyen til å bevege seg. Og det gjorde den også! :) så fikk sett alt det jeg trengte og fikk fine bilder i forskjellige posisjoner.

Du kan glede deg! LYKKE TIL!!!!

Skrevet

Tror ikke du behøver å gjøre noe, høres ut som mange av de enten sover likevel eller spreller som bare det. Men har hørt som "kjerringråd2 å drikke noe med sukker skal hjelpe. Men pass på, er ikke bra om de blir for aktive, da risikerer du å ikke få sett ordentlig :)

Skrevet

Tusen takk for råd og tips :D Jeg gleder meg!

Skrevet

Drakk cola før jeg skulle inn jeg og h*n vinket og sprella,men hjalp lite når navlesnoren var i veien. Så fikk ikke vite kjønnet. :)

Skrevet

Tiss først!!! Jeg hadde så stor og full blære at vi ikke fikk se kjønn...! Spiste lunsj og drakk masse vann før vi dro, og babyen hadde det så trangt.... Man er avhengig av at det er vann rundt det man skal se, men hos meg lå h*n altså helt klin intill blæra mi og vi fikk ikke sett... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...