Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil at jeg skal male taket han har lagt. Jeg maler gjerne taket, men er det ikke farlig for baby'n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk vannbasert maling, loft godt mens du maler, og bruk jerne munnbind eller noe forran munnen å nasen, så går nok det så bra så :)

Skrevet

Det sies vel at det ikke er anbefalt, pga av gasser/lukt fra malingen. (Vet ikke hvem som ikke anbefaler det) Men jeg malte de kommende barnerommet idag, er jo ikke snakk om å stå dag ut og dag inn og male, så jeg regner med ar spira tåler det lille der.. Foreldrene våres malte vel og sin tid, og da var malingen "farligere" og det var ikke snakk om at det kunne skade. Du kan jo eventuelt kjøpe deg maske ol, viss det tar litt lengre tid. Synes det er litt mye hysteri angående mye under svangerskapet.

Skrevet

På vannbasert maling står det at den ikke inneholder farlige stoffer..

Tror nok det er litt hysteri å jeg..

Jordmora mi sa, alt med måte og lufte godt.

Det er jo ikke snakk om å stå med nesa nedi bøtta lissom...

Men det er jo opp til hver enkelt det.

Skrevet

har malt inne og ute jeg da.både meg og babyen har det bra da.mal du vis du vil ja.pass på ryggen da:)tungt i tak da.

Skrevet

Det stod en artikkel i vår lokalavis i går om at gravide gjerne kan hjelpe til med oppussing av barnerom, så lenge man er nøye med valg av malingstype. Var intervju med en gravid malemester som hadde jobbet gjennnom hele svangerskapet uten problemer.

Skrevet

det skal nok gå fint,det tror jeg og...

men jeg kjøpte maling i går og han jeg snakket med sa at vannbasert maling damper av lenge og oljebasert maling damper av 1 uke og så er han ferdig med det.....

men luft godt da,så går det fint.....

Skrevet

Kjøp løsemiddelfri maling! Butinox 07, inneholder ikke særlig stoffer, kan brukes på barnerom f.eks. Sambo jobber på Byggern, så han selger maling ;)

Dagens maling er en helt annen enn for noen år siden. Men de selger også den gamle typen enda da, men er bare å spørre etter løsemiddelfri maling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...