Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Sikkert et dumt spørsmål, men har bruker dere håndkle oppå stellematta? Stellematta er jo ganske kald å ligge på tenker jeg?
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 ja, vi bruker håndkle
suski22.12.08 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ja. Er jo også mer hygienisk tipper jeg, håndkle byttes ofte ut, skjer uhell titt og ofte:-D
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Stellematta her er myk og god, og badet er varmt, så bruker ikke håndkle nei... like hygienisk å vaske stellematta etterpå som håndkle?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Vi har gjort begge deler. Er enkelt å vaske av matta med en våt klut også, og sparer oss for ekstra klesvask, noe det er mye av fra før av
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Bruker også håndkle, mykt og godt å ligge på. Håndkle blir ordentlig reint i vaskemaskinen etter uhell.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Vi bruker både håndkle og bare matta, når det var kjempevarmt f.eks, og klesvasken hadde hopa seg opp var det greit å ikke bruke håndkle. Og i forhold til hygiene så er det jo lettere å holde den blanke stellematta fri for bakterier, for i håndkle gror bakteriene fort, så man må bytte håndkle ofte! Hvor ofte bytter dere håndkle på stellematta?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Ja klart! Hvis ikke så må man jo skrubbe stellematta hver gang det er uhell på den!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Hadde det helt til han bynte å sparke og da var det som en sklie og han var på vei av matten. Så nei, nå kun under hodet også har jeg det der og jeg trenger det, bretter det ut.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Vi bruker tøybleie over,men samme prinsipp ja
lana<3 Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Bytter hånkle på matta hver dag...brukte ikke hånkle de to første ukene etter babyen ble født, men fytti, mer stress å stå og skrubbe matta etter alle uhellene enn å bare ha et rent nytt hånkle hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå