Gå til innhold

Har dere håndkle oppå stellematta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men har bruker dere håndkle oppå stellematta? Stellematta er jo ganske kald å ligge på tenker jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, vi bruker håndkle

Skrevet

Ja. Er jo også mer hygienisk tipper jeg, håndkle byttes ofte ut, skjer uhell titt og ofte:-D

Skrevet

Stellematta her er myk og god, og badet er varmt, så bruker ikke håndkle nei... like hygienisk å vaske stellematta etterpå som håndkle?

Skrevet

Takk, da har jeg gjort "riktig" :)

Skrevet

Vi har gjort begge deler. Er enkelt å vaske av matta med en våt klut også, og sparer oss for ekstra klesvask, noe det er mye av fra før av :)

Skrevet

Bruker også håndkle, mykt og godt å ligge på. Håndkle blir ordentlig reint i vaskemaskinen etter uhell.

Skrevet

Vi bruker både håndkle og bare matta, når det var kjempevarmt f.eks, og klesvasken hadde hopa seg opp var det greit å ikke bruke håndkle.

Og i forhold til hygiene så er det jo lettere å holde den blanke stellematta fri for bakterier, for i håndkle gror bakteriene fort, så man må bytte håndkle ofte!

Hvor ofte bytter dere håndkle på stellematta?

Skrevet

Ja klart! Hvis ikke så må man jo skrubbe stellematta hver gang det er uhell på den!

Skrevet

Hadde det helt til han bynte å sparke og da var det som en sklie og han var på vei av matten. Så nei, nå kun under hodet også har jeg det der og jeg trenger det, bretter det ut.

Skrevet

Vi bruker tøybleie over,men samme prinsipp ja :)

Skrevet

Bytter hånkle på matta hver dag...brukte ikke hånkle de to første ukene etter babyen ble født, men fytti, mer stress å stå og skrubbe matta etter alle uhellene enn å bare ha et rent nytt hånkle hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...