Laybik Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg ble for en uke siden mamma til en nydelig jente, og så lurer jeg på om det er normalt at babyer hikker? Når jeg ammer og hun sovner med puppen, må jeg ta henne opp for å rape da? (hun våkner alltid når jeg gjør det)
2SmåTroll Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 babyer hikker ja. ikke noe farlig i det hele tatt
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 ja dte er vanlig at de hikker mye. det er nok lurt å få ut en rap eller 2 ja, ellers får de fort vondt i magen, og da blir det mye skriking, men sovner hun ikke igjen etterpå da?
Laybik Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Nei, når hun våkner begynner hun å gråte, det eneste som hjelper da er å amme igjen, og så sovner hun osv
Laybik Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Godt å høre at hikking er normalt:-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 jeg rapet ikke mini da han var liten og det gikk fint..gjør det noen ganger bare (han er 5mnd).
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 jeg sluttet ettehvert med raping etter måltid jeg og. men jeg hadde kolikkunge med mye magevondt da. men rapet han alltid de første 3 mnd tror jeg.
Aile Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Heisann Nybakt mamma her også, snart 8 uker:) Har sliti med det samme, han bare sovnet ved puppen...men fant ut etterhvert at han måtte få rape, hvis ikke fikk han vondt i magen, dessuten sov han kun noen minutter hvis han ikke fikk rapet. Hvis hun fortsatt skriker etter rapen er hun sikkert mer sulten, sovnet sikkert før hun var helt mett, så da er det bare å gi mer pupp:) Var ekstra puppegal på kvelden og da har man som regel litt mindre melk, gjorde og gjør fortsatt ikke annet enn å amme fra kl 18 og utover:) varrierer jo litt fra dag til dag, men har bare måttet innfinne meg med det, og det er jo kos da! Ser gjerne tv eller leser en bok mens jeg ammer:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 heter lille jenta di Maja? sååå nydelig navn )
Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Hikking er normalt ja, ikke noe farlig:o) Du bør nok helst ta henne opp og få henne til å rape, hun vil etter hvert "lære" at hun sovner etterpå/sover mens hun raper. Akkurat nå våkner hun når du gjør dette, etter hvert ikke ;o) Nydelig navn på jenta di forresten.
Laybik Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Tusen takk for gode svar! Hun heter Maja ja, kjekt at dere liker navnet:-) Da skal jeg fra nå av alltid prøve å få ut en rap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå