Gå til innhold

ut og fly med 2 barn,holder det med 1 kolli??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal reise innenfor norge,5 dager...

best kun 1 kolli,men lurer på om det er altfor lite..

jente på 7 år skal ha m egen sekk,jeg og..han på 2 år,har sikkert og m egen sekk,selvom jeg må bære den..

noen reisevante her som har litt peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist med fly og pakket for 3 uker til både meg og ungene i èn litt stor bag. Går helt fint det:-)

Da har jeg basert det på at jeg kan vaske litt tøy da.

Skulle jeg ha vært borte i 5 dager, hadde jeg fint greid meg med en medium stor bag til både meg og ungene. I en stor bag hadde vi hatt nok plass til det alle fire skal ha med for 5 dager:-)

Kommer jo an påhvor mye man skal dra på da, men jeg liker ikke å ha med så mye bagasje.

Skrevet

har mulighet til å vaske tøy ja,men kan fort bli litt utetøy..støvler,regntøy evnt dress...

er absolutt ikke reisevant,så jeg aner jo ikke...

tror 1 kolli var 20 kg...

tenkte å pakke i en passe romslig trillekoffert...

Skrevet

flere som har erfaringer??

Skrevet

Har reist med èn bag også på vinteren når jeg har hatt med utedresser, regntøy, cherrox og vintersko etc til begge. Synes det er greit å ha lite å dra på når man reiser jeg da.

Mine er 3 og 8, og har reist en del alene med fly med dem.

Skrevet

takk igjen:-))

da tar jeg sjangsen på en koffert,skal ha m vogn og,så da kan jeg putte tepper og dressen oppi der....

hvis kofferten veier for mye så får jeg bare betale for overvekt,vet du hvor mye det er?sånn ca:-))

Skrevet

Det kommer an på hvilket selskap du reiser med. Hvis du tror det blir overvekt, er det vel kanskje bedre å pakke i to kollier?

Bare husk at uansett om du har større bagasjekvote pga eldstemann, så er det noe med at en individuell kolli ikke kan veie mer enn 30 kg.

7-åringen kan sikkert hjelpe deg å trille vogne så du kan ta bagasjen.

Ellers får du "prøvepakke" i `en da, og se hvordan det går:-)

Skrevet

reiser med norweigan...

koster 80 kr en vei for ekstra kolli...

vi får prøvepakke,så får vi se..

det jeg tenkte m vogna var at jeg puttet litt oppi den,for den går jo uten kollien...fikk jeg høre ihvertfall...

da blir kofferten litt lettere,kanskje..hehe..

Skrevet

får gjøre det....

tusen takk for svar:-))

Skrevet

Hehe, vet ikke om jeg var så mye til hjelp da, eller om jeg bare forvirret deg mer:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...