lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 snørrete, og hadde litt surklete hoste? ingen feber og ellers bra form. han var bare snørrete når jeg sendte han i bhg idag, men hadde denne hostinga og surklinga når han kom hjem. de sa ikke noe om det ved henting.
gerd Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Skal alle snørrete ettåringer være hjemme får man jo ikke vært i barnehagen høst og vinter ;-) Se på alm.tilstanden og kjenn på magefølelsen. Virker han ok kan han gå.
hEiSvEiS Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Nei, så lenge allmenntilstanden er 150% på topp. Dvs at han sover de timene han pleier om natten (og ikke holdes våken av hoste/tett nese), våkner opplagt og er som han pleier (pluss feberfri osv osv...), så er det vel ingen helsemssig årsak til å holde han hjemme. Nå som det ikke er altfor kjølig ute heller, så har en tett nese og hoste i hals bare godt av litt frisk luft :-) Du kan jo nevne det for personalet i morgen. Slik at de er ekstra oppmerksom i forhold til sutring og slikt. Og samtidig gi beskjed om at tersekeln for å ringe deg kan være ekstra lav :-) God bedring :-) ps. de fleste barn er forkjølelsessyke en eller flere ganger gjennom vinteren/høsten... norske myndigheter har desverre ikke lagt opp nok sykedager til at vi kan holde oss hjemme hver gang :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 nei jeg sendte han jo snørrete til barnehagen idag. var vel mere hostinga jeg tenkte på ) men skal se ann alm tilstanden ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå