Gå til innhold

hadde dere sendt en 1 åring i barnehage hvis han var....

Anbefalte innlegg

Skrevet

snørrete, og hadde litt surklete hoste?

ingen feber og ellers bra form.

han var bare snørrete når jeg sendte han i bhg idag, men hadde denne hostinga og surklinga når han kom hjem. de sa ikke noe om det ved henting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal alle snørrete ettåringer være hjemme får man jo ikke vært i barnehagen høst og vinter ;-)

Se på alm.tilstanden og kjenn på magefølelsen. Virker han ok kan han gå.

Skrevet

Nei, så lenge allmenntilstanden er 150% på topp. Dvs at han sover de timene han pleier om natten (og ikke holdes våken av hoste/tett nese), våkner opplagt og er som han pleier (pluss feberfri osv osv...), så er det vel ingen helsemssig årsak til å holde han hjemme. Nå som det ikke er altfor kjølig ute heller, så har en tett nese og hoste i hals bare godt av litt frisk luft :-)

Du kan jo nevne det for personalet i morgen. Slik at de er ekstra oppmerksom i forhold til sutring og slikt. Og samtidig gi beskjed om at tersekeln for å ringe deg kan være ekstra lav :-)

God bedring :-)

ps. de fleste barn er forkjølelsessyke en eller flere ganger gjennom vinteren/høsten... norske myndigheter har desverre ikke lagt opp nok sykedager til at vi kan holde oss hjemme hver gang :-)

Skrevet

nei jeg sendte han jo snørrete til barnehagen idag. var vel mere hostinga jeg tenkte på :o)

men skal se ann alm tilstanden ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...