berta Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg drikker ca 3 liter vann, og ca en liter annen veske. Brus, melk osv... Og jeg springer på do en gang i halv timen :-( Travelt ! Er det bare jeg som drikker så mye eller ?
Girlygirl83 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg drikker minst like mye. Er så tørst hele tiden... Merker at jeg trenger mye væske nå. Drikker ca 3 liter vann jeg også, kanskje mer. + 2-3 glass melk, og 1 glass appelsinjus hver dag. Men jeg nyter det egentlig, de første 4-5 månedene klarte jeg ikke drikke vann! Kom bare opp igjen.......
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 1-2 glass juice og resten i mangfoldige liter med vann;) Har fått dilla på å putte vann i frysa så det blir masse deilige isflak i vannet, mm;)
NormaJean Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 jeg drikker noe helt avsindig mye. tipper en 4-5 liter om dagen. ca 1 liter går ned hver natt, er så sinnsykt tørst! har også veldig mye ødemer, spesiellt i beina! gleder meg til å føde og få tømt dette bassenget, hehe!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 tja jeg vet faktisk ikke, varierer nok en del, men ca 2 liter kanskje. har aldri vært noen stor-dranker, men drikker mer enn vanlig nå. heldigvis er jeg opp bare 2-4 ganger ila natta, på do. alt ettersom. faktisk så må jeg ha et glass vann hver gang jeg er oppe, rommer vel ca en dl tenker jeg. - så ja, jeg tipper jeg drikker totalt 1,5-2,5 liter væske om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå