Gå til innhold

10 uker og 6 MME måltid om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Merker han begynner å spise mindre til hvert måltid... Hvilket er mest naturlig å kutte... evt burde jeg legge om???

05-05:30

09:00

12:00

15:30

19-19:30

23:00-23:30 (dtte måltidet gir jeg fær jeg legger meg for at han skal sove lengre.Han sover mens han spiser)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette så helt fint ut jeg. Hvorfor må du kutte ut ett måltid?

Han regulerer jo selv hvor mye han vil drikke fra gang til gang.

Om du droppet ett av dem, så er det ikke sikkert han vil drikke mer de andre gangene fordet...

Når gutten min var så litens å fikk han også 6 flasker i døgnet...

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skal kutte måltider? Her har vi maaange måltider i løpet av dagen, men det varierer veldig hvor mye hun spiser. Fra 50 til 120 ml. Mange små måltider her.

Skrevet

Synsbare det var så mye i forhold til det jeg ser mange andre gir....og de får siste flaske i åtte tiden og neste i syv åtte tiden neste dag...DET hadde vært deilig det:)

Skrevet

Tror det er altfor tidlig å håpe på at natten (les: uten måltider) varer i nesten 12 timer når barnet bare er 10 uker. Husk at mange barn vil ha mat om nettene til de er over halvåret. Dog anbefales det at man nattavvenner ca ved den alderen (6 mnd), da de med fordel da kan læres at man heller spiser mer på dagtid.

Prøv å ikke tenk på hva andre gir. Det kan være store variasjoner i hvor mye barna drikker i en flaske. Vi har sikkert 5 flasker i løpet av dagen hvor hun kun drikker 50 ml. Og 5 andre hvor hun kanskje drikker 100 ml. :o)

Skrevet

Jenta mi spiset 8 - 10 ganger i den alderen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...