Crazywoman Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 ....Merker han begynner å spise mindre til hvert måltid... Hvilket er mest naturlig å kutte... evt burde jeg legge om??? 05-05:30 09:00 12:00 15:30 19-19:30 23:00-23:30 (dtte måltidet gir jeg fær jeg legger meg for at han skal sove lengre.Han sover mens han spiser)
Zitro Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Synes dette så helt fint ut jeg. Hvorfor må du kutte ut ett måltid? Han regulerer jo selv hvor mye han vil drikke fra gang til gang. Om du droppet ett av dem, så er det ikke sikkert han vil drikke mer de andre gangene fordet... Når gutten min var så litens å fikk han også 6 flasker i døgnet...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skal kutte måltider? Her har vi maaange måltider i løpet av dagen, men det varierer veldig hvor mye hun spiser. Fra 50 til 120 ml. Mange små måltider her.
Crazywoman Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Synsbare det var så mye i forhold til det jeg ser mange andre gir....og de får siste flaske i åtte tiden og neste i syv åtte tiden neste dag...DET hadde vært deilig det:)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Tror det er altfor tidlig å håpe på at natten (les: uten måltider) varer i nesten 12 timer når barnet bare er 10 uker. Husk at mange barn vil ha mat om nettene til de er over halvåret. Dog anbefales det at man nattavvenner ca ved den alderen (6 mnd), da de med fordel da kan læres at man heller spiser mer på dagtid. Prøv å ikke tenk på hva andre gir. Det kan være store variasjoner i hvor mye barna drikker i en flaske. Vi har sikkert 5 flasker i løpet av dagen hvor hun kun drikker 50 ml. Og 5 andre hvor hun kanskje drikker 100 ml. )
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jenta mi spiset 8 - 10 ganger i den alderen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå