Gå til innhold

en hyllest til (S)Tinky


Anbefalte innlegg

Skrevet

først av alt; godt det gikk bra med jenta di.

 

Når det er sagt, digger måten du "tar" det på...Ulykker skjer, fortsatt tilsynelatende positiv til bhg.

 

en syk god prosent her inne hadde referert til samme hendelse som "hør hva som skjedde i bhg" "Nå skal jeg bytte" "Sånt går ikke an" etc

 

(For mege r det utrolig at noen velger å ha ungene i en barnehage de kun snakker piss om.

 

men alt i alt; applaus for deg! Bhg-personalet er heldige som har deg som mamma...Godt med positivitet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh! Nå ble jeg glad Kjipe-Laila! Takk takk.

 

Ja, jeg har ikke et vondt ord å si om barnehagen til lille. Den er helt fantastisk og jeg er så fornøyd med personalet der. Selv når lille henger 15 meter over bakken i ett tre, med klatreutstyr så tror jeg de har kontroll. hehe.

 

 

Skrevet

godt å høre.

Høres flott ut med utebarnehage!!

 

Jobber i skolen, såjeg veit hvor godt det gjør med positive foreldre. Grinebiterne har vi nok av

 

veldig bra i vår barnehage også; men uteliv er aldri å forakte

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

 

ingen skade skjedd da..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...