Gå til innhold

Noen som kan anbefale ulltøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt ulltøy. Noen som kan anbefale gode ullundertøy og ulldresser/ullflisklær som ikke er alt for dyre? Trenger tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cubus sitt ull er jo ikke så dyrt, her har det fungert fint:) De har vel noe ullfleece også om jeg husker riktig:)

Skrevet

Jeg har brukt ulltøy fra hm, cubus, sparkjøp/janus og barnas hus. Har vært spesielt fornøyd med Cubus og sparkjøp sitt ulltøy (vær obs på at ulltøyet til sparkjøp er små i strl.). Hm mistet fort fasong, men hadde gode og billige longser. Barnas hus har jeg kjøpt prinseull, dette er i mine øyne OVERpriset, men veldig søtt, fint og god kvalitet.

Komme rnok til å velge cubus for det meste i år :-)

Det viktigste med ull er hvordan man behandler det. Vaskes på finvask/ullvask og bruk Milo :-)

Skrevet

Jeg har atopikerbarn, de tåler bare prins og prinsesseull. Lurer på om det er enda litt finere fiber enn de andre janusproduktene.

Skrevet

Takker for tips. Begynner å bli kaldere ute, så det kommer godt med

Skrevet

Anbefaler Janus, så mykt og godt på kroppen, selv har jeg kjøpt prinsesettet, flere bodyer og krinkelsettet, så søtt ;)

Cubus sitt har bomull innerst mot kroppen, da blir ullet litt mot sin hensikt. Blir barna våre våte eller svette i ulltøy blir de ikke kalde som med bomull. Er ulltøyet foret med bomull blir de altså kalde hvis de er våte...

Hold deg unna Name It sitt. Spar Kjøp har jeg også god erfaring med.

Og Nøstebarn selvfølgelig, men der har jeg kjøpt mest ytterulltøy.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med cubus. Billig og greit:) Men er suuuper fornøyd med Skogstad sitt lltøy, men det er dyrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...