nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 hva har dere sendt klærne tilbake i? hvordan er det med porto?
~sjiraff~ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 MEd laredoute så sender du det jo tilbake i samme pakke som det kom. Jeg betalte ikke noe porto.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 ok... hva skriver jeg/ gjør jeg da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 du tar ut den lappen som ligger inni, fyller den ut med returkode for hvorfor du ikke vil ha den, tar av klisterlappen med returadressen og klistrer den over din adresse på pakka. Teip igjen og lever der du hentet den ut.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 aha ) takktakk
¤ LilleMi ¤ Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Dersom pakken veier under 350 gram, er det billigere å kjøpe frimerker....tror det står noe info om det på returlappen:) Du kan sende tilbake i andre esker også, ihvertfall hvis den du fikk varene i, er ganske stor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå