Gå til innhold

Trenger hjelp, skal på temafest: PIRAT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tur med jobben til sambo og på den ene kvelden skal det være temafest, ja dere ser overskriften.. :o)

Jeg har ikke lyst til å være mannlig pirat, tenkte kanskje det hadde vært moro om sambo hadde kledd seg ut som han Johnny Depp karakteren i Pirates of det Caribbean og jeg som en jentekarakter.

Men nå husker jeg ikke helt filmen, rollekarakteren til Keira Knightley, blir hun kjæreste eller noe sånt med Johnny Depp fyren eller han andre? Som dere kanskje skjønner husker jeg ikke helt filmen.. :o)

Det jeg egentlig trenger hjelp til er bilder av kostymene deres, evt andre vi kan være. Vil liksom gjøre det litt ordentlig.., det er kun noen få som skal på denne turen og det er skikkelig opplegg så vil ikke komme med noe kostyme fra lekebutikken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på google.no, og på bilder.. da får du opp bilder av henne i korsettkjoler osv.

Skrevet

Se på alveslottet, kostymer voksne, dyrt men skikkelig gjennomført da=)

Skrevet

Det var jo ei her inne som hadde kjøpt seg "Slutty pirat" (vet ikke hvordan det skrives) Dame kostyme. Superkult var det!

Kanskje Ebay har ? Når er det du skal da ? Alveslottet leverer kjemperaskt ihvertfall.

Skrevet

amazon.com

der har de faktisk jack sparrow kostyme også...;);)

Skrevet

Takk for tips, skal sjekke ut alt sammen. Turen er ikke før i slutten av oktober så jeg har good tid. Tenkte kanskje å sjekke ut muligheten for å sy noe. Har allerede sett på den ene siden, men det var jo så mye "horete" antrekk.., det er jobben til sambo med sjefen og alt så vil liksom ikke være for utfordrende.. ;o)

Skrevet

På Alveslottet har de en hvit skjorte som var fin til å ha over bukse.

Sitter og kikker på Amazon nå og der er det jo en billion antrekk da. Mange litt "slutty" men tenker at det kanskje går an å ha en enkel sort bukse under.. kan liksom ikke møte opp med et skjørt som rekker til midt på låret, ikke har jeg kropp til det heller..

Skal sjekke ut alle de linkene etterpå, tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...