grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 hvordan går det med alle kjente og ukjente her inne? nå er lillegutt 3 uker gammel å så snart stigene mine har grodd skikkelig å vekta begynner å bli normal igjenn så kommer vi inn igjenn hit som prøvere.. siden det tok oss 35 pp sist gang så har vi jo ikke akkurat noen tid å miste viss vi vil ha di tette så da bestemte vi oss like godt for at vi snart skal begynne å prøve igjenn.. hyggelig å se gamle kjente her inne men jeg håper virkelig at de går over til trimestre før jeg kommer tilbake for det fortjener de så absolutt! ville bare hilse på å si at vi er snart tilbake
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei på deg, gratulerer med lillegutt og velkommen tilbake =) Var en egen tråd til deg her den dagen du ble mor. En gratulasjonstråd. Fin dag du fikk gutten på. Min og Giinas bursdag:) Jeg tar coctailen din for 3. pp på rad, men går i tillegg til akupunktur. Håper det skjer snart!?!! Lykke til med prøving, og med småbarnstilværelsen =)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 oy var det? så gøy:) takk for alle gratulasjoner.. selv om jeg ikke fikk sett di da..;P hehe ja d var en fin dag å få han på håper kuren funker for deg snart.. den funka jo så bra på meg.. men det kan nok ta litt tid vist kroppen er litt treig til å bruke av di vitaminene du tilfører... masse masse lykke til med prøvinga å så håper jeg at når spiren først kommer så sitter den <3 takk takk vi storkoser oss med lillegutt:)
monca*84*j12 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye med den lille.. var inne på hjemmsiden og leste om fødsel og så på bilder... var så levende historie at jeg satt og pustet meg igjenom riene sammen deg.. hehe... Han er jo rå skjønn... Jeg tar coctailen din for 2pp nå med ikm på man/tir... så er veldig spent!! Håper og regner med at motherhood er alt du håpet på og at det ikke tar nye 35pp når dere starter prøvingen igjen.. Lykke til
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 tusn takk:) ja jeg måtte få skrevet ned fødselen.. det var tøft men absolutt verdt det.. men jeg m,å nok ha noen samtaler med jordmor om fødsels å forberedelser til neste sånn at d ikke blir likedan neste gang.. takk:) ja selv syns vi jo at han er verdns skjønneste men hvem syns ikke det om sitt eget barn:) å være mamma er over all forventning.. gu som vi koser oss alle 3... hadde trodd det skulle være stort men så flott hadde jeg ikke drømt om <3 oy så utrolig spennede... da krysser jeg alt jeg kan krysse for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX å håper at nå sitter spiren der.... har du noen symptomer?
monca*84*j12 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Det er et fint minne og skrive ned i grunn... hvertfall når man har det friskt i minnet... Men jeg kan skjønne at du vil snakke med jordmor neste gang.. Jeg er glad jeg ikke vet hva jeg går til når fødsel eventuellt kommer.. hehe Jeg gleder meg til og blli mamma altså... sukk... er såååå klar.. hehe ja er spennende, denne mnd er den første jeg VET jeg har hatt el og har truffet den... jeg tester ikke pos på el tester så har sliti med og finne den.. Denne mnd tempet jeg frem til el var konstantert... så er jo eksta spennende denne mnd.. jeg har ingen spess symptomer egentlig, ilinger i underlivet (ikke murringer på en måte) og pitte litt kvalme i ny og ned... men det kan være så inbildt atte + at jeg har vært så syk i snart 2uker.. takk for alle kryssene=) har ikke tanta kommet til tirsdags morgen ryker den ene testen jeg har i skapet.. hehe ill let u know=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Hei snuppa:) Tenk at lillegutt er 3 uker allerede. Ser på bildene av han stadig vekk, han er jo helt nydelig! Så gøy at du kommer tilbake hit snart! Satser på at du blir raskt gravid denne gangen:) Klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2008 ja det er helt utrolig.. tiden bare flyr avgårde.. syns ikke det er lenge siden testen viste positiv å nå er han tre uker:) tusn takk:) ja han smelter hjertene våre gang på gang:) håper at det ikke tar så lang tid denne gangen.. å så satster jeg på at du er gått over i et anner trimester når jeg kommer tilbake for fult:) for det fortjener du virkelig nå<3 stor klem
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Hei grysom!! Har ikke vært inne på BIM på leeenge, ble mamma i januar (og har skiftet nick så du kjenner nok ikke igjen meg). Men husker deg så innmari godt og vil bare si at jeg ble glad av å lese at du har fått gutten din. Endelig! Alt godt til dere! Vi er i gang med prøvingen på nr 2 vi også=) Tvi-tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå