marit85 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Var akkurat på toalettet og fant en ca 4 cm lang slim klump i underbuksen.Var ikke noe blod bare en slim klump.Noen som vet hva det er?Håper ikke dette er begynnelsen på SA.Er akkurat 8 uker idag. Noen som har hatt noe lignende?
SuperSizeMe Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Utflodet forandrer seg jo mye under graviditet, og kan vel komme i mange former, antar jeg? Hormoner og div som virker inn...? Jeg er ingen ekspert, men synes ikke det høres noe farlig ut når det ikke var noe blod :-)
marit85 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Håper virklig at det er det! er litt over nervøs, er så redd for at noe skal gå gale.Men får håpe på det beste så lenge det ikke er noe blod.Takk for svaret!det beroliget meg litt:)
fru H Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Hei Jeg har alltid hatt mye utflod, ble mer slimete under forige graviitet. Nå er jeg 8uker med nummer to og har masse slimete utflod igjen. Lange strenger. Tror ikke du trenger å uroe deg.
LilleSolaMi<3 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 hadde det samme rundt omkring da jeg tok test,ca 4-5 uker,sånn skikkelig ekkel lang slimgreie! hatt noen sånne i ettertid også men ikke ofte! er nok normalt=)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Hei du! Det som kom ut kan være restene av en cyste. Jeg hadde cyste på eggstokken for en tid tilbake. Den sprakk, og kom ut som en liten "slapp plomme", i slimform. Var innlagt på sykehuset da dette skjedde, så det var de der som sa at det var cysten som kom..... Du har vel ikke hatt noe smerter i eggstokkene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå