phantomet Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg inviterer til treff og lunsj den 10. september kl 11-12 i phantom-hulen, som er i Bærum. Ordner en enkel lunsj, så alt dere trenger å ta med er de søte små... Da slipper vi å ha værforbehold for å kunne treffes... *smiler* Håper noen av dere får til å bevege dere ut av Oslo-gryta, enten ved hjelp av bil eller med t-bane, linje nr 2. Send meg en pm med mobil nr dersom jeg ikke allerede har det, så sender jeg adressen event. veibeskrivelse til de av dere som trenger det. Vi sees!
Tvillingenekomiapril Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Uææh, jeg kan ikke den dagen. Skal ha barseltreff hjemme hos meg, så den er vanskelig å skippe. Så kjipt ...
smily2 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har veldig lyst å komme, men bor på nordmøre, så det blir litt langt å reise
Oslo-71 modell Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg kommer gjerne!! Gikk glipp av trilletreffet i dag. Måtte til tannlegen og borre:-((( Jeg har bil og har ganske bra stedsans:-)
Solemio + 2 i magen Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Bra initiativ! (Ref. min siste kommentar ang. treffet før i dag...). Jeg satser på å få til en tur!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Så hyggelig, super bra idé! Jeg kommer veldig gjerne med mine to. Best å ta med kamera også slik at alle barn kan dokumenteres
Tre flotte gutter Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Dette hadde vært hyggelig, men skal i barseltreff da, har vanligvis det på onsdager.
bøllefrøene Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Å så koselig.. har egentlig barseltreff, men det hopper jeg lett over den dagen. kommer med bil, og tror jeg vet sån ca hvor det er...
annie72 Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Jeg har invitert barseljentene "mine" her ute hjem den dagen selv jeg...så dermed så passer det desverre ikke. Håper å få til neste gang det blir treff. Kos dere!
phantomet Skrevet 5. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2008 Jeg håper selvfølgelig at vi blir en god gjeng, og det virker det som om vi blir Jeg har barselgruppe tirsdager, men er enda ikke overbevist om at jeg skal fortsette i den etter at treffene på HS er over.. Tror faktisk jeg har større glede av å treffe dere fine damene som har tvillinger! Å takk nei til invitasjon bare fordi man bor på Nordmøre er vel ikke gyldig??? *skratter* Du får bli med i ånden... Klem klem
Thea-81 Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Så fantastisk koselig. Gutta og jeg kommer - og vi storgleder oss P.S. Selv om du er phantomet selv så kan du godt be oss andre bidra med noe altså!!
trine ;-) Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Hærlig. Jeg kommer trillende opp til deg med snuppene mine!!! Du er skikkelig sprek altså, Phantomet!
moden mamma Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Vi kommer! Bilen er allerede "booket" slik damene får sove så langt på dag vi er vant til... Ingen a-mennesker her i huset! Tusen takk for tilbaket - vi lover å komme med masse godt humør!
gladmage Skrevet 6. september 2008 #14 Skrevet 6. september 2008 Dette hørtes hyggelig ut. Skal prøve å komme, men vet ikke om jeg har bil den dagen ennå!!!
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 7. september 2008 #15 Skrevet 7. september 2008 Så koselig!! Vi kommer:-)
phantomet Skrevet 9. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 9. september 2008 Da har jeg telt opp alle som har sagt de vil komme imorgen... Og vi blir 13 stk med respektive søte små... *smiler* Egentlig burde jeg kontakte lokalavisen, slik at vi fikk foreviget gjengen og skrytt av at vi er en så stor gruppe som treffes... Gleder meg til å se dere alle sammen!
Pluttiplutt Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Ha det kjempekos i dag da:) jeg kan ikke komme,jeg skal på ahus i dag for oppfølgingstime. Dato ble satt rett etter fødsel, så jeg må gå. Håper på å se dere neste uke. klem.
bøllefrøene Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 hei alle sammen takk for kjempe koselig treff i dag!! phantomet.. takk for servering.. du er virkelig super mamma!! gleder meg til neste uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå