Gå til innhold

Blir litt stressa jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mensmurringer fram til forrige uke, nå kjenner jeg noe svagt...men veldig sjeldent ! Blir så redd for at spira mi ikke vokser ! Er 7 uker på vei idag...SUKK, jeg blir så sliten av å bli så bekymret, prøver å ikke bli det men..så redd for at det ikke skal gå bra !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje murringene holder på å forsvinne? Hos meg forsvant de i uke 5. Kjente de svær godt da + blødde litt, en dag var de plutselige borte og jeg har ikke kjent dem på samme måte siden. Pga. blødninger igjen i uke 6, så fikk jeg ul i uke 7 - så at hjertet banket! Tror du skal være glad for at de er vekke :)

Skrevet

Kjenner fortsatt ingenting "der nede"...men er veldig kvalm da, og det er litt "deilig" å kjenne...forstå meg rett ! Enn du da "Selma"?

Uff, blir helt tullete av alle disse tankene !

Skrevet

Jeg håper du har rett, at det er en naturlig del av prosessen ! Gleder meg til UL, men åh, det er lenge til...vurderer privat, men vi har ikke all verden av kronasje for å si det sånn !

Skrevet

Slik var det med førstemann også. Da forsvant murringene plutselig i uke 6. Hadde veldig kraftige da.. trodde det skulle gå galt, men nei... Tror nok det er en del av prosessen. Jeg leste en plass at murringer tidlig i sv.skapet er et tegn på at en er gravid. Murringer sent i sv.skapet er et tegn på at riene kan komme snart. Dette kan vi kanskje tolke slik at det ikke er så vanlig med murringer "midt" i sv.skapet :)

Skrevet

Tusen takk for svar !:) Det roer en kommende mammas bekymringer!:)

Skrevet

Bare hyggelig :) Dette er sikkert individulet som alt annet også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...