Gå til innhold

Kveldslegging, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sin siste lur rett før 16 på ettermiddagen, og vi legger henne 18.30 -19.30. Hun er alltid trøtt da... men i d siste har d tatt så lang tid før hun har sovnet, hun ligge å snur seg å åler å syter å hiver ut smokken og bare herjer... så vi må inn 100 ganger...

skal vi bare la være å gå inn har jeg tnekt på nå, er d bedre, vil hun forstå at nå må hun sove da?

For vi har jo gått inn til henne med en gang, å da vil hun kanskje ha det sånn? Skal jeg bare la henne syte å grine litt så lenge jeg vet hun har d bra, for hun snakker jo å leker med bamsen innimellom.

Er ikke for ferber, så det er ikke slik grining jeg mener

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for vår del så fungerte det kun kort tid med siste lur før fire, og i seng kl 19.. Så her har hun en powernap mellom 4 og 5, av og til til halv seks.. Grøt halv syv, stell klokken syv.. litt kos i stua før vi går på soverommet og ammer.. I seng ca 20..

Har du prøvd babysafe? Vi bruker det.. Ikke for at jeg er så redd for at hun skal sove på mage, men fordi hun sover bedre når hun ikke klarer å snu seg... Har hun den ikke på, så snur hun seg, og da blir hun irritert og våkner hvis hun ikke kommer seg helt over. Og av og til våkner hun når hun styrer og blir irritert fordi hun ikke kommer seg tilbake på rygg..

Du kunne jo ha prøvd en sånn en :-D Kanskje blir hun mer hysterisk av å bli låst fast, men det skader jo ikke å prøve... Vet ikke hva de koster, vi lånte av min tante så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...