SUKK!! Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Etter en SA på tirsdag, tenkte jeg at all prøving var over. Men etter kontroll på sykhuset i går fikk jeg resept på 4 pergo kurer og beskjed om å sette igang når første mens var på plass. Ikke noe å vente med sa gynekologen. Og virker det ikke etter disse 4 kurene så skulle vi få annen hjelp:) Såååå nå er det bare å vente på TR og sette igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå