Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvor sannsynlig er det at den ikke virker?? Litt noia.....! Tok den ca 18 timer etter.......
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Det står vel i bruksanvisningen.. Tilfelle ikke så er det ingen som kan vite sannsynligheten her.. Da går det på erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Nei, jeg ble gravid selv om jeg hadde tatt angrepillen. Men den virker nok best hvis du får tatt den så fort som mulig etter sex. Tok den før det var gått 18 timer etter........
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 oisann...... da er det bare å krysse fingrene for at det går bra her. Brukte kondom også, men den funket ikke.... huff.... kryss fingrene for meg a, er ikke klar for ett barn til nå.
Manhattan skyline Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Hadde angrepillen alltid virket, så hadde ikke jeg hatt en nydelig liten sønn på to og et halvt i dag! :-) Men lykke til til deg.
alenemamma_ Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Nei! Jeg tok 2 angrepiller før det var gått 48 timer, og jeg har en liten sta kabat på 15 mndr:)
Naksitrall Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Må bare flire. Har også en sønn som fylte to på tirsdagen. Gudskjelov at pillen ikke funket ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 har hørt no med att hvis det er runt eggløsning så er det ikke sikkert den virker uansett. ikke for å gjøre deg redd. Har bare hørt det
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 hjelp..... huff, bare å vente et par uker da.....
Tinaisme Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Tok den bare noen få timer etter, men ble gravid likevel..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Ser det var ganske mange som den ikke virket på her, men den virket på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #13 Skrevet 7. september 2008 Nei det er min kjære datter et levende bevis på.....men jeg tror nok at den virker på aller fleste:=)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 Hæ!!Hvordan vet du at den virka på deg?Du kan jo ikke vite om du var gravid eller ei?hehe
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 Funket ikke på meg heller:) og glad er jeg for det!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. september 2008 #16 Skrevet 8. september 2008 Den virkert værtfall slik at jeg ikke ble det heller
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 8. september 2008 #17 Skrevet 8. september 2008 Jeg har tatt den en gang og jeg ble i allefall ikke gravid den gangen, men om det var angrepillens fortjeneste eller ikke er uvisst.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #18 Skrevet 8. september 2008 Her har du svaret...jeg har nemmelig tatt den i dag, og sitter nå med infoen: Pillen skal taes så raskt som mulig..ikke senere enn 72 timer(3døgn). En av bivirkningene er brekninger...får man dette, må man ta en ny pille for å få effekt. Risiko for å bli gravid er 0,4% o man tar tabletten det første døgnet,1,2% i løpet av det andre døgnet, og 2,7 % det tredje døgnet....-altså ganske sikker ) Hvis en allerede er gravid når en tar angrepillen, har den ingen effekt, og er heller ikke påvist noe fare for fosteret. Denne informasjonen gjelder for NorLevo kriseprevansjon.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #19 Skrevet 8. september 2008 Både enn venninne av meg og søstra mi er blitt gravide til tross for bruk av angrepille, ganske umiddelbart etter samleie. Så angrepille er absolutt ikke noe jeg vil anbefale. Bruk heller kondom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå