Gå til innhold

Girls Night Out - 20. september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Dinner ble foreslått, og det er en av mine favoritter, så bestilte jeg like greit bord til oss. Vi har det fra 19:30 til 22:00, og det står på mitt navn. Håper det er greit for folk, hvis ikke - si ifra. Da finner vi noe annet :-)

Jeg har fått meny og vinforslag på mail for de som vil se det. Kanskje greit å bestemme seg på forhånd siden vi er mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ordens skyld, de påmeldte er;

Samsyn

Rødtopp

Sanasol

Millapril

Lykkebarn

Tussi

Endelig en spire

Linerla

Kristin

Skrevet

Tusen takk for at du ordner opp! Dinner er jo bare helt supert! Så god mat og morsom kinesisk øl! Gleder meg!

Er meny samme som på www.dinner.no - Set meny?

Skrevet

så utrolig bra at du holder styr og ordner opp for oss Sanasol!

Du er en engel :-)

Gleder meg allerede!

Send gjerne meny og sånt på mail til meg :-)

Skrevet

Bra det er noen som tar tak i tingene her :-)

Jeg har ikke vært på Dinner, men det er sikkert veldig bra der. Send gjerne meny til meg også på mail!!

Skrevet

Hei,

Ja det gleder jeg meg til. Veldig god mat der og utrolig bra service. Send mail på facebook med menyen så kan jeg bestemme meg på forhånd.

Skrevet

Jeg blir også veldig gjerne med!

Samsyn

Rødtopp

Sanasol

Millapril

Lykkebarn

Tussi

Endelig en spire

Linerla

Kristin

Bellen

Skrevet

Så bra at du fikset sanasol :)

Jeg vil gjerne også ha meny på mail.

Skrevet

Jeg er med

mer god mat og vin.......

Jeg vil også ha meny på mail.

om det blir et annet sted pga brannen - er det en bra thai på frogner....

Skrevet

Mulig jeg kommer litt senere enn 19:30. Min kjære kommer fra Praha og rusher hjem så fort han kan. Jeg sender deg mitt matønske på mail.

Skrevet

Blir det fremdeles Dinner på lørdag? Det gikk kanskje bra selv om det brant der. Jeg sender menyen jeg ønsker til deg på e-post. Gleder meg til å se alle sammen. Blir nok ikke så sent på meg. Underskuddet på søvn gjør at helgene brukes flittig til å sove litt ekstra, he he. Dessuten har jeg nesten ikke stemme etter Madonna konserten.

Skrevet

Jeg har sjekket med Dinner, og de sier at brannen var falsk alarm og vi fremdeles er hjertelig velkomne. Vi trenger ikke bestemme meny på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...