Seriøst Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Da var jeg gravid igjen, denne gangen var det ikke planlagt da jeg har to små fra før. Nå blir det tre tette, og for å være helt ærlig ser jeg ganske svart på ting nett nå..Men nå blir det sånn, og når nyheten begynner å synke litt mer inn rekner jeg med at jeg begynner å glede meg! :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 er jo kjempesprekt av deg da!:)går nok supert skal du se..men er sånn at når man har en liten eller 2 fra før vet man sååå altfor mye om hvor slitsomt det er! så jeg forstår at du er litt frustert!men barna vokser så fort så ting blir fort lettere også!det trøster jeg meg med! men datteren min er 2år og ett par mnd når denne babyen kommer å det er kjempetett for oss,for det har vært kjempeslitsomt med barn syns jeg,hehe! dette var heller ikke planlagt tenkte vente ett år til hvertfall. men sånn er det,er vel en mening med dette oxo!) hvor gamle er barna dine? )
Seriøst Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Hei! :-) Mine vil være 2 og 3.5 når babyen kommer! Ser skummelt ut når jeg ser det svart på hvitt her.. På en annen side er det jo greit å "bli ferdig med det". ;-) Også får de så mye glede av hverandre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå