ehtaner84 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 jenta mi pleide å eeeeeelske apekatten sin som prater. hva jeg vet har ingen skremt henne med den og hun leker med den titt og ofte. nå pluttselig er hun blitt redd for den........ hun skriker, høyt. hun pleier aldri, og da mener jeg aldri gråte, ever. men når hun ser apekatten blir hun sååååååå lei seg, redd, vil bare kose meg. nå har jeg sitti en 1/2 time og prøvd å få henne til å fårstå at den er ikke farlig. setter henne på fanget mitt og koser både henne og apen, sier den er ikke farlig, kose appekatten. hun ble litt bedre etterhvert og begynnte og ta på den igjen, jeg sa nese, øre, munn og alt som var. burde jeg kansje legge den bort?, eller fortsette til hun ikke er redd lenger?.
nicknavn Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg hadde lagt den bort. Om hun brått er blitt redd den, så er det nok fordi hun oppdaget noe nytt ved den som skremmer henne. Ta den frem igjen om noen dager og la den være på en plass hun ser den, slik kan at hun bestemme selv, om hun vil ha noe med den å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå