Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Vi skal dit om noen uker. Han er 8 mnd. Er det lett å få tak i "kjent" barnemat og slike ting der? Fra feks nestle...
suski22.12.08 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ja de hadde Nestle barnemat på glass og grøt :-) Pampers hadde de og, samt stelleprodukter fra Johnsons i butikken.
suski22.12.08 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Men bleiene var myyye dyrere der enn i Norgen, nesten dobbel pris der jeg var.
Kosel Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Ja bleiene var nesten dobbelt så dyre... Fikk både nestle og faktisk HIPP der jeg var. Det man vel skal være litt obs på ifht hva vi her i Norge blir rådet til er at det meste av grøt og fruktmos produkter inneholder honning. (miel) som vi her tillands er blitt fortalt at barna ikke skal ha før de er fylt året. Jeg hadde med havregryn og fruktpure til tassen (han var og 8mnd) når vi var der. Resten kjøpte jeg i butikkene der.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Ja, det skal være lett å få tak i. Enkelte nordiske produkter er da dyrere enn her i norge-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå