Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 knipser baby/barna deres på fingrenefor å vise de at noe er galt. Det har vært flere som har sagt det er en lur ting å begynne med. Men jeg hadde ikke klart å gjøre det.... Hva synes dere om sånnt?
KaMa Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg liker ikke å bli knipset selv, så nei, det gjør jeg ikke.
jordbærsjokolade Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Uansett om det gjør lite eller mye vondt er det maktmissbruk å knipse ett barn på hånda eller hvor de nå blir knipset. Ville aldri falt meg inn å gjøre det!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Ja, jeg må innrømme at jeg har gjort det noen ganger.. Men ikke så hardt at det har blitt vond nei..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Nope. Aldri i verden! Her sier vi NEI eller IKKE og vi tar barnet bort fra situasjonen. Hvorfor i allverdens land skulle knipsing være ok?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Ville aldri gjort det altså!! Jeg lurte egentlig bare på om det er mange som gjør det. Siden det er fler jeg kjenner som har kommet med det tipset til meg...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg ser ikke noe galt i det, har nok skjedd her en eller to ganger men ikke noe mer enn det tror jeg. Om det er så lurt eller pedagogisk.... det er vel en annen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå