Gå til innhold

Er det mange av dere som


Anbefalte innlegg

Skrevet

knipser baby/barna deres på fingrenefor å vise de at noe er galt. Det har vært flere som har sagt det er en lur ting å begynne med. Men jeg hadde ikke klart å gjøre det....

Hva synes dere om sånnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å bli knipset selv, så nei, det gjør jeg ikke.

Skrevet

Uansett om det gjør lite eller mye vondt er det maktmissbruk å knipse ett barn på hånda eller hvor de nå blir knipset. Ville aldri falt meg inn å gjøre det!

Skrevet

Ja, jeg må innrømme at jeg har gjort det noen ganger.. Men ikke så hardt at det har blitt vond nei..

Skrevet

Nope. Aldri i verden!

 

Her sier vi NEI eller IKKE og vi tar barnet bort fra situasjonen.

 

Hvorfor i allverdens land skulle knipsing være ok?

Skrevet

Ville aldri gjort det altså!! Jeg lurte egentlig bare på om det er mange som gjør det. Siden det er fler jeg kjenner som har kommet med det tipset til meg...

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det, har nok skjedd her en eller to ganger men ikke noe mer enn det tror jeg. Om det er så lurt eller pedagogisk.... det er vel en annen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...