MrsL1 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hehe, litt lei av å ringe føden nå, så hører med dere først:p Var inne i dag, mange kontroller om dagen pga vannopsamling... Fikk vanndrivende, og jordmord sjekket åpning som var på ca 1.5 cm... Også strippet hun meg (foresten ikke så vondt jeg hadde trodd:p) Iallefal, hadde skikkelig kynnere i hele natt, så hadde ikke sovd noe som helst, så når jeg kom hjem la jeg meg med en gang... våknet litt senere på dagen, helt våt! Trusen var gjennomvåt, og fuktig på innsiden av lårene, men ikke noe i sengen da... lukten på det var rar, anderledes enn jeg har kjent før, og hodet til babyen er langt nede, og godt festet. Kanskje derfor det ikke kom mer? For nå kommer det ikke noe som helst da.... fungerer hodet som en propp, eller kan det bare ha vert tynn utflod eller noe? Og skal jeg ringe de? ikke noe vondt eller noe da.... Beklager for litt ekle detaljer, men håper noen vet...? =)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har opplevd veldig tynn utflod i sist svangerskap. Men jeg har hørt om at ytterste hinna kan gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå