to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 jeg og minste trollungen er alene i helga. så i morra bestiller vi pizza og koser oss. og på lørdag sover vi hos svigerinna mi:) kose oss med film og god mat:) søndag blir det til å slappe av tenker jeg.
hva skal barnet hete? Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Høres ut som en kos helg dere hr forran dere:) Vi ska på hytta med mormor og morfar vi:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg skal på Københavntur med 7 herlige jenter som jeg møtte når vi alle var gravide via BimTreff :-) Gleder meg masse!!
jordbær mathilda Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Fredag:-bake kaker,så fotballkamp med eldste jenta Lørdag: -barnebursdag for lillemor Søndag:-fotballkamp med mellomste jenta:))
Lille L Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Fredag: Brick&Lace afterparty Lørdag: Være sammen med bebijenta mi og kose oss. Søndag: Bare være hjemme med Leyla og gjøre lekser.
Masaili <3 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 I morra kommer mamma, så da skal jeg kose meg sammen med henne og ungene:) Lørdag skal jeg i bursdagsparty til ei venninne. Søndag skal jeg prøve å dra med ungene og mamma på fjellet om formen er grei:)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 I morra skal vi på middag til en venninne. Lørdag skal vi i 60 års lag, og søndag morgen skal jeg på utstilling med hunden min.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Vi har barnefri og skal rydde kottet. Det trengs!! ;-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 I helga skal jeg spille turnering mens mannen og lillegutt skal kose seg hjemme og kanskje komme og se litt på mamma spille turnering;) Så skal vi begynne å pakke til utenlandsturen vi skal på til uka:D Gleder meg som bare det!!! Første flytur med lillegutt også... Blir veldig spennende;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 I morra skal vi besøke bestefaren til mannen min.. Lørdag skal jeg jobbe kvelden.. Søndag skal vi feire bursdagen til svigermor..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 fredag skal jeg å småen bade etter skole og barnehage. lørdag skal småen til faren sin og jeg drikke pils med en god venninne søndag skal jeg være litt sammen småen og litt sammen en venn.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 fredag: moete bryllupsplanleggeren min i Oslo, så mte noen venni nner og dra på fest med dem etterpå, sove over til loerdag loerdag: hjem fra Oslo, være med lillemor i barnebursdag, slappe av om kvelden soendag:slappe av
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Fredag: vaske hus og bake til den store gullmedaljen Lørdag: Snuppas etårsdag. Familiebesøk for første halvdel av familien (svigerfamilie + min far m/samboer) 13 gjester. Rydde opp igjen etter dem, vaske golv og bake litt til Søndag: Barnebesøk igjen, 10 gjester - familie på morssiden min. Vaske og rydde etter dem. Rydde ut av boden og Annikens rom. Og jeg som har bronkitt og alt... Uff...
stinky og poopy Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 I morgen kommer mine foreldre og skal være her hele helgen Lørdag får mannen min og jeg bebi-fri, da skal vi sikkert ned til by'n en tur, på cafè og kino Søndag, da skal vi kose oss sammen med bebisen og slappe av etter at mine er reist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå