Gå til innhold

Ang. murringer (samme som 1.trimester)


Fru_HK

Anbefalte innlegg

Jeg kan visst melde min ankomst her!

 

Lurer på noe ang. de der murringene. Kjenner dere menssmertene hele tiden? Jeg kjenner det bare 4-6 ganger om dagen, og da bare i et minutt og to. Ellers har jeg bare ømme pupper og null mens (testet pos forrige lørdag, 6dager før IKM).

 

Håper det dukker opp noen symptomer snart!

 

Tidlig UL 17.september (privat) pga MA i fjor - er litt på tuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt å ha mens murringer som kommer og går og helt normalt å ikke ha dem =) Bare slapp av !! Så lenge du har positiv test så er du jo gravid =)Gratulere så masse =) Når er terminen din?

Jeg hadde IKM i går...men er ikke 100 % sikker pga SA i juli. Så vet ikke ok TR er kommet helt i orden...Jeg har en del mens murringer, men ikke tatt test...skal ta på lørdag =) Spennende! Men håper å kunne være med i mai klubben =)

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på når jeg har termin egentlig. Etter MA ifjor har jeg hatt sykt ustabile sykluser. Men det kan se ut som om det er 13.mai foreløpig - håper jeg får vite litt mer når jeg skal til tidlig ul (regner med de kan måle sånnt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de finner det ut på UL! jeg har evt også 13. mai =) men som sagt...har ikke teste enda, så vet ikke om jeg er gravid...skal teste i morgen om ikke mensen er kommet til da! Bare krysser fingrene her ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det "en liten familie" =) testen var negativ...3 dager siden IKM....utålmodig!! men men da er nok TR på vei iallefall......men når....åhh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...