marioo Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 jeg er 33 uker på vei og var til jordmor nå nettopp hvor hun sa at gutten vår har snudd seg.trolig ble han liggende sa hun. men hadde ikke festet seg, så hvordan vet jeg når han eventuelt gjør det? må jeg vente til neste jordmorbesøk eller er det noe jeg kan kjenne?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg kan ikke kjenne det selv, men jeg merka at magen "datt" ned. Det gjorde den aldri med nr 2, han festa seg ikke før fødsel heller. Du må nok vente til neste jm/lege besøk.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hei... Hodet til prinsessa mi festet seg i uke 35-36...Jeg hadde 6 lange timer med rier som var 5 min mellomrom på! Vi reiste på føden for vi trodde kanskje dette kunne være fødsel på gang. Men det viste seg at hodet hadde festet seg helt sånn de skulle. Jeg vil si at du merker godt når hodet fester seg uansett,for du får et helt rart trykk på blæra som aldri forsvinner helt. Du får puste bedre men det blir skikklig rart å gå for det kjennes ut som om hodet går lenger å lenger ned å bekkenet hver dag.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Rart, jeg hadde modningsrier- ganske vonde, sist torsdag. Og etter det var det han festa seg her og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå