Gå til innhold

hårtap? what??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har problemer med hårtap? spesielt etter at jeg har dusjet, så ligger det en del hår i sluken. er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok normalt... Lå et tykt teppe med hår over hele leiligheten etter meg... sluken var full hver gang jeg dusja.. Glad jeg har MYE tykt hår å ta av, så det viste ikke godt på selve håret..

Skrevet

hehe, ja,har det på samme måte som deg.. :) er hår over ALT etter meg, må støvsuge hver dag for det er så mye hår, hehe.. har tykt hår jeg også, så går ikke ann å se at jeg mister hår. jeg tar b vitaminer, så håper det hjelper litt. hvilke uke er du i?

Skrevet

Hormoner hormoner hormoner!

Du har tre sykluser i hodebunnen din som baserer seg på en hvile/miste/vokse fase. Og disse blir forstyrret av alle de klin gærne gravishormonene! Så dette er ikke noe å bekymre seg for, det stabiliserer seg utover i svangerskapet :)

Hilsen frisør:)

Skrevet

åh, det var kjempe flott å høre!:) vil ikke bli skallet liksom..hehe;)

Skrevet

jeg er frisør og vi anbefaler nisim til de som merker at de mister håret undere graviditenen,noen har det hjulpet masse på...

lykke til

Skrevet

Nisim er en FANTASTISK sjampo! Støtter den, synd den er så skrekkelig dyr for oss som har LITT trang økonomi! :(

Kunne trengt den jeg og:S:S:S

Skrevet

Mister hår jeg også :o Gjorde det med førstemann også..

Skrevet

søk på nisim eller psoriasis,så kommer den opp...men mange frisører som har den

Skrevet

jeg har den NISIM shampooen. Har den for tørr hodebund. Er det den du mener?

Skrevet

ja det er den..finnes i blå eller gull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...