.Lillemy. Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er det noen som har problemer med hårtap? spesielt etter at jeg har dusjet, så ligger det en del hår i sluken. er det normalt?
Helene <3 Sarah Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ja det er nok normalt... Lå et tykt teppe med hår over hele leiligheten etter meg... sluken var full hver gang jeg dusja.. Glad jeg har MYE tykt hår å ta av, så det viste ikke godt på selve håret..
.Lillemy. Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 hehe, ja,har det på samme måte som deg.. er hår over ALT etter meg, må støvsuge hver dag for det er så mye hår, hehe.. har tykt hår jeg også, så går ikke ann å se at jeg mister hår. jeg tar b vitaminer, så håper det hjelper litt. hvilke uke er du i?
.:(HerQ):. Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Hormoner hormoner hormoner! Du har tre sykluser i hodebunnen din som baserer seg på en hvile/miste/vokse fase. Og disse blir forstyrret av alle de klin gærne gravishormonene! Så dette er ikke noe å bekymre seg for, det stabiliserer seg utover i svangerskapet Hilsen frisør:)
.Lillemy. Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 åh, det var kjempe flott å høre! vil ikke bli skallet liksom..hehe;)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 jeg er frisør og vi anbefaler nisim til de som merker at de mister håret undere graviditenen,noen har det hjulpet masse på... lykke til
.:(HerQ):. Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Nisim er en FANTASTISK sjampo! Støtter den, synd den er så skrekkelig dyr for oss som har LITT trang økonomi! Kunne trengt den jeg og:S:S:S
Gjest Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Hvor får man kjøpt den? Kan den bestilles på nettet?
Værinne Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Mister hår jeg også Gjorde det med førstemann også..
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 søk på nisim eller psoriasis,så kommer den opp...men mange frisører som har den
Mamma snart :) Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 jeg har den NISIM shampooen. Har den for tørr hodebund. Er det den du mener?
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 ja det er den..finnes i blå eller gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå