Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Bruker de gifteringer også? Akkurat som oss? Pila?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hvem er "oss"? Plenty ringløse ikkehomselesber som er like gift som deg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har ei venninne som har vært gift med mannen sin i en mannsalder,. De har aldri hatt gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 HI: noen av dem du omtaler bruker ringene på venstrehånd istedenfor høyre.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 de gjør det vel på like mange forkjellige måter som oss hetro..? Ikke alle homser er like vettu..
Gjest ->>- Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Det varierer vel. Vi gjør. Slett ikke alle gifte heteroer jeg vet om bruker gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 sjelden jeg blir flau på noens vegne her inne, men HI....dette var vel et noe tåplig spørsmål???? Uff..jaja, men når har du fått svar fra de over her!! MEN, sikkert lurt å spørre, for da får man jo svar!!:-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Men glatte gullringer, ->>-, er ikke det hakket for borgerlig når man uansett har meldt seg ut av storsamfunnet?
Gjest ->>- Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Jo, det er klart, så vi gikk for knudrete steinringer. De matcher så godt den hulen oppi fjellet hvor vi holder til sammen med de andre utskudda.
Sivalur Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Hehe pila, herlig svar, nå fikk jeg meg en god latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå