Gå til innhold

Jippi,HCG verdien har steget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok den andre blodprøven i dag og den var steget fra 33000 til 40000 på to dager,er så glad...

Er mellom 5 og 6 uker på vei...

Skal på ultralyd den 16.september...

Håper å se ett lite hjerte som slår da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :)

Dette sier jeg ikke for og være negativ eller noe sånt. Men jeg trodde at verdiene skulle stige ihvertfall det dobbelte så tidlig i svangerskapet.

Men for all del så ønsker jeg deg lykke til og håpe håpe håpe at jeg tar feil

Skrevet

Det skal omtrent fordoble seg de første ukene ja, før det synker endel, rundt uke 10.

Skrevet

ja det trodde jeg også men legen har nok sett på verdiene hennes.. på noen stiger det til det dobbelte hver dag,mens andre har det hver 3 dag..gjennomsnittlig er det vanlig å ha dobbling av hcg hver 36 time..altså fks mandag morgen klokken 12: 100, natt til onsdag kl 12: 200, torsdag morgen kl 12: 400 osv.. kl 12 var bare ett eksempel altså!!

men Blomst med minimee i magen, var det en grunn til at du tok hcg stigning??hva sa legen til deg etterpå?

skulle ta det jeg å men fikk bare den ene, noen dager etter ikm var deb på 363,fikk ikke ta entil for de mente at den var innafor normalen osv.. men er ufattelig dårlig nå så regner med alt er bra.. håper du får se ett bankende hjerte på ul da:) lykke til!

Skrevet

Grunnen til at jeg tok HCG-stigning var at jeg trodde jeg var lenger på vei,men så var jeg bare 5-6 uker...

Derfor tok jeg HCG-stigning,for å se at alt var normalt:)

Men gynekologen såg ett hjerte på ultralyd på mandag denne uken,så eg satse på at alt e bra...

HCG-stigningen varierer fra gravid til gravid,

snakket nettopp med de på kvinne/barn på sykehuset:)

Så hadde ingeting å bekymre meg for:)

Skrevet

det var bra:) noen har tregere stigning,å når man har sett liv så er det nok at det bare stiger:)trenger ikke alltid doble seg annen hverdag!:o)

lykke til videre da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...