Gå til innhold

Reklamasjon på simo kombiovgn!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Sitter veldi fortvilt her pga ei simo kombivogn.

Kjøpte vognen for bare to mnd siden,den dagen vi kom hjem fra sykehuset med den lille nydelige gutten vår:)

Men de som er problemet er at samme dagen da vi kom hjem så merket vi at det manglet knapper på kalesjen vår og den va helt skjev. Da mandagen kom så ringte jeg butikken med engang,og vi kom innom for at de skulle få se dette selv,butikken bestemte seg for å bare bestille en ny en til oss.

Det gikk 8 UKER!!!!! for vi fikk den nye kalesjen med de,dette syntes jeg er altfor lenge,å nå når den nye kalesjen er montert på vognen så er jaggu me den også hlet skjev og sydd rynkete til,altså ikke noe fin!!

Å ikke nok med de så mangler vi frontbøyletrekket og 5-punktsselen på vognen med.

Synes dere der ute at en bare skal godta dette??

Jeg er veldig lei av å ha kjøpt meg en splitter ny vogn som de bare dukker opp den ene feilen etter den andre!!Kan jeg forlange å få ei ny vogn?Eller pengene tilbake?Noen som vet reglene på dette??

Hadde blitt kjempe takknæmlig for svar og hjelp fra dere der ute!!!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhandler skal ha mulighet til å rette opp i feilene på varen (innen rimlighetens tid). Om det ikke funker kan du forlange ny vogn eller pengene tilbake. Er en stund siden jeg var helt inne i loven. Ta en kjapp telefon/mail til forbrukerombudet så kan de gi deg svar.

Skrevet

Ta vognen med en gang til og reklamer, si det er andre gangen og at du vil ha ny vogn hvis de ikke kan rette det opp innen en viss frist.. Dette gjorde vi da alle hjulene på vår simo vogn var defekte og jeg måtte fylle luft på dekkene hver gang jeg trillet tur.

Jeg tror forresten jeg kjenner deg som skreiv hovedinlegget :P

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Ja e begynne å bli rimelig lei av dinna butikken der ute no.Dei e no so utroli vanskeli ta seg!

Ja de gjør du sikkert nok;)

De va vel kansje nicket so avslørte me også tenke ej:p hehe

Håpe alt står bra t me dokke alle sammen:)

Flere på vei eller?:P

Skrevet

Butikken har rett på å utbedre problemet to ganger. Hvis det fortsatt er problem etter det, er du i din fulle rett til å kreve ny vogn (og det skal ikke ta så lang tid at det blir vanskelig for kunden) -eller pengene tilbake.

Det er egentlig ikke noe å diskutere, det er din rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...