Fru_HK Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Har dere murringer, eller menssmerter hele tiden? Jeg kjenner det bare sånn innimellom (kanskje 4-6 ganger om dagen, i et minutt eller to). Er, ifølge kalkulatoren, 4+3 i dag. Hva er vanlig?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Vet ikke helt hva som er vanlig, vet bare at det er normalt å ha murringer. Jeg er selv i uke 4+5 og har murringer (som svake menssmerter) stadig vekk + stikninger i eggstokkene, mest på hø. side der jeg nok hadde eggløsning. Litt ekkelt med disse murringene, egentlig, for man går liksom og venter på at det skal begynne å blø.. Men sies altså å være normalt..
kristi80 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg har også til tider ganske kraftige mensmurringer, har hatt det hele veien egentlig, 7+o i dag
Linerla Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Det er nok helt normalt. Hadde det med 1 mann, og har det også nå.. Også normalt med stikkinger i magen:) det er bare babyens som vokser:)
Fru_HK Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Godt å høre - jeg trodde murringen skulle være konstant, men hos meg er det bare noen ganger til dagen. Det blir kanskje mer intenst etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå