Gå til innhold

Ang. murringer, hva med dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere murringer, eller menssmerter hele tiden? Jeg kjenner det bare sånn innimellom (kanskje 4-6 ganger om dagen, i et minutt eller to). Er, ifølge kalkulatoren, 4+3 i dag.

 

Hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som er vanlig, vet bare at det er normalt å ha murringer. Jeg er selv i uke 4+5 og har murringer (som svake menssmerter) stadig vekk + stikninger i eggstokkene, mest på hø. side der jeg nok hadde eggløsning. Litt ekkelt med disse murringene, egentlig, for man går liksom og venter på at det skal begynne å blø.. Men sies altså å være normalt..

Skrevet

Jeg har også til tider ganske kraftige mensmurringer, har hatt det hele veien egentlig, 7+o i dag

Skrevet

Det er nok helt normalt. Hadde det med 1 mann, og har det også nå..

 

Også normalt med stikkinger i magen:) det er bare babyens som vokser:)

 

Skrevet

Godt å høre - jeg trodde murringen skulle være konstant, men hos meg er det bare noen ganger til dagen. Det blir kanskje mer intenst etterhvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...