Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt to inseminasjoner som ikke hjalp mye, og har prøvd naturmetoden i 1 1/2 år før det - så nå er vi veldig spente, meg gruer meg samtidig til å ta alle disse hormonene og inn og ut av sykehuset:/

Er det mange som tar IVF uten noen spesiell diagnose som gjør det vanskelig å bli gravid?

Vi er friske og alt er ok med begge to, så rart at det ikke har klaffet enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg

Vi har også prøvd i over 2 år nå, hatt 2 negatide insemineringer og hatt 1 IVF i mai som ikke gikk så bra. Er i gang med forsøk nr 2 nå.

Har vært gjennom all mulig utredning, men legene sier de ikke kan finne noe galt med noen av oss. Så det er veldig irriterende å ikke få det til å klaffe på egenhånd

Skrevet

Vi er også uforklarlig barnløse. Har vært gjennom det som er mulig av utredning, og det er ingen feil på noen av oss.

Har vært gjennom over 4 års prøving og 4 innsettinger ifbm prøverør uten å få positiv test. Verken Ullevål eller Aleris skjønner hvordan det kan ha seg at jeg ikke er blitt gravid.. Jeg er jo sånn "et godt kasus" :-)

Så vi prøver videre!

Skrevet

Hei! Vi er også friske og alle prøver er fine, men det har ikke klaffet for oss det siste 1 1/2 året. Tidligere hatt flere spontaaborter. Akkurat hatt vårt først ivf førsk, men nå 17 dager etter innsett antagelig fått mens :(

Vi er veldig lei oss, for trodde det skulle gå bra.

Det er slitsomt, men jeg trodde faktisk det skulle værre å ta alle hormonene. Det gikk faktisk veldig greit, men det er nå når det ikke har klaffet vi syntes det er veldig leit og jeg er superdeppa. Det er absolutt verdt å prøve.....Lykke til!!!

Skrevet

Hei :o)

Vi er også uforklarelig barnløse..Vi har prøvd i snart 4 år...

Finner ikke noe gale med noen av oss, så det er trasig at vi ikke greier det på egenhånd ...

Vi har hatt 1 neg ivf forsøk, og ruger nå på et fryseegg :)

Er kjempe spent, og håper virkelig at det fester seg denne gangen :)

Men det er viktig å være forberedt på at det kan gå gale også..

Men man må tenke positivt :)

Lykke til med prøvingen, og håper du snart blir gravid...

Skrevet

vi er begge friske og prøvde naturlig i 2 år, før vi prøvde en pergo-kur, uten hell. i mai 2007 prøvde vi AIH uten hell og i jan prøvde vi IVF med full klaff. Satte inn ett egg i jan og det sitter ennå, og nå har jeg 4 uker igjen til termin c",)

endelig, etter snart 4 år som prøvere

Lykke til c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...